هدایای تبلیغاتی اسکار

شرکت تبلیغاتی اسکار (بازرگانی وتولید هدایای تبلیغاتی)

هدایای تبلیغاتی اسکار

شرکت تبلیغاتی اسکار (بازرگانی وتولید هدایای تبلیغاتی)

هدایای تبلیغاتی کارآمدترین ابزار بازاریابی

هدایای تبلیغاتی


انکار این موضوع که مشتریان علاقه مند به دریافت هدیه رایگان هستند انکارناپذیر می باشد. هر گاه فردی سخن از اقلام برنددار به میان می آورد، ذهن شما به سرعت به سمت خودکار و جاکلیدی حکاکی شده با لوگوی یک شرکت جلب می شود که اگرچه چندین سال از روزی که آنها را دریافت کرده اید می گذرد ولی شما همچنان از آنها استفاده می کنید.

در اغلب مواقع هدایای تبلیغاتی اقلامی کاربردی هستند که شما به طور روزمره تمایل به استفاده از آنها دارید که شامل فنجان قهوه، خودکار، دفترچه یادداشت و فلش مموری تبلیغاتی می باشد. اما این هدایای تبلیغاتی تا چه حد در زمینه بازاریابی کارساز هستند؟ آیا استفاده از خودکاری که لوگوی یک شرکت بر روی آن حکاکی شده است می تواند سایرین را به خرید کردن از آن شرکت متقاعد کند؟ مطالعه انجام شده توسط گروه تحقیقاتی DIMA ثابت کرده است که تاثیر اقلام تجاری و تبلیغاتی، 2 برابر بیشتر از تبلیغات تلویزیونی است. بر خلاف تبلیغات تلویزیونی که اغلب افراد تنها برای 30 ثانیه آن را مشاهده می کنند، هدایای تبلیغاتی عمدتا برای چندین ماه مورد استفاده قرار می گیرند.

یک نظر سنجی انجام شده توسط VistaPrint نشان داده است که 52 درصد از مردم شرکت کننده در این نظر سنجی دیدگاه بهتری نسبت به شرکتی که از کالای تبلیغاتی آن استفاده می کنند دارند. 50 درصد این افراد اذعان کردند که از هدایای تبلیغاتی که دریافت می کنند به طور روزمره استفاده می کنند.


چرا از هدایای تبلیغاتی به عنوان ابزار بازاریابی استفاده می کنیم؟

1) محصولات تبلیغاتی باعث افزایش شناخت نسبت به برند مورد نظر می شود.

این اقلام ساده ترین روش برای برقراری با برند شما و جلب توجه و تمرکز روزانه مشتریان به شرکت شما می باشد. با این کار نه تنها توجه ناخودآگاه مشتریان را به خود جلب می کنید همچنین باعث افزایش احتمال و پتانسیل به یاد داشتن برند شما در ذهن آنها به هنگام تصمیم گیری می شوید.

2) برقراری ارتباط در سطح وسیع با قیمتی نسبتا پایین

برای تجارت های کوچکتر که بودجه کافی برای ایجاد کمپین های گسترده برای تبلیغات ندارند، هدیه تبلیغاتی به خوبی می توانند باعث تقویت چهره برند شما شوند. با این کار و سرمایه گذاری اندک در این زمینه، بازگشت سرمایه بیشتری را تضمین می کنند چرا که هدیه تبلیغاتی نسبتا ارزان و دارای تنوع زیادی هستند. عرضه هدیه تبلیغاتی رایگان باعث تقویت وفاداری مشتری به برند شما می شوند.

کدام هدایای تبلیغاتی بیشترین کارآیی و تاثیر را دارند؟

مطالعات زیادی نشان داده اند که تقویم و دفترچه یادداشت بیشترین تاثیر را به عنوان هدیه تبلیغاتی دارند. به این دلیل که هر روز مورد استفاده قرار می گیرند به این معنا که افراد دریافت کننده دائما برند شما را به یاد می آورند.

تاثیرات مثبتی از نظر شناخت برند با روش سنتی توزیع خودکارهای تبلیغاتی نیز قابل دستیابی است. اما این امر نیز حائز اهمیت است که هدایای تبلیغاتی زمانی بیشترین تاثیر را خواهند داشت که شخصی سازی شوند. همانند سایر روش های تبلیغاتی، ارائه و عرضه کالایی ویژه برای گروهی ویژه باعث افزایش کارآیی و تاثیر شناخته شدن برند شما می شود. در نتیجه علایق و ترجیحات ویژه مخاطبان هدف خود را به هنگام انتخاب هدیه تبلیغاتی به یاد داشته باشید.

توصیه: قیمت همه چیز نیست. ارائه و عرضه هدایای تبلیغاتی با کیفیت پایین می تواند باعث صدمه به ارزش برند شما شود. بنابراین، از کیفیت هدایا تبلیغاتی که ارائه می دهید مطمئن شوید حتی اگر کالاهایی که توزیع خواهید کرد خودکار است. مجهز کردن تیم شرکت شما در سراسر جهان به کالاهای بازاریابی و اقلام برنددار می تواند یک چالش به حساب آید اما اجباری برای این کار نیست.

اطلاعات بیشتری در خصوص مدیریت هدایای تبلیغاتی، پردازش دستورات و اتوماسیون مالی کسب کنید. مطالعاتی در خصوص استفاده از سهامداران داخلی و خارجی به صورت آنلاین و شخصی به منظور مدیریت و شخصی سازی کالاهای بازاریابی داشته باشید.

تجارت موفق با انتخاب هدایای تبلیغاتی

بازگشایی و آغاز یک تجارت فقط محدود به فکر کردن در مورد دفتر اصلی شرکت، اجاره یا خرید دفتر کار، حصول اطمینان از کارکرد صحیح اجزا و ماشین آلات در فرایند تجاری شما و برگزاری مصاحبات کاری و استخدام کارکنان نمی باشد.

شما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که ابزار و تکنیک های تبلیغاتی کافی برای تبلیغ موثر تجارت خود را در دست دارید. به این منظور، صاحبان تجارت باید زمان و پولی را صرف هدایای تبلیغاتی و بازاریابی کنند که به سادگی می تواند به افراد کمک کند تا نام تجاری شما را بشناسند. اگرچه توزیع هدایای تبلیغاتی به نظر کار ساده ای می رسد تمام افراد حاضر در صنعت با این باور موافق هستند که تکنیک های تبلیغاتی نیازمند تلاش و در کنار آن یک ارزیابی جامع از نظرات مختلف و دیدگاههای مرتبط با هدایای تبلیغاتی مختلف به منظور انتخاب مناسب ترین هدیه تبلیغاتی متناسب با تجارت شما، می باشد.

به وضوح، هنگام انتخاب هدیه تبلیغاتی فقط نباید به دنبال اقلامی که در حراج هستند باشید. همچنین، به یاد داشته باشید صرف اینکه ظاهر زیبایی دارند به این معنا نیست که مناسب تجارت شما می باشند. فراموش نکنید که هدف شما تبلیغ و توسعه تجارتتان است و انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب می تواند به شما در این مسیر کمک کند.

 

هدیه تبلیغاتی

 

اگر در این مسیر تصمیم اشتباهی بگیرید در انتهای مسیر به آن پی برده و شرمنده خواهید شد. شما باید همیشه تجارت خود را به یاد داشته باشید به عنوان مثال، اگرتجارت شما در زمینه فروش محصولات کودک و ارائه سرویس های مرتبط می باشد، در اینصورت استفاده از اسباب بازی های کوچک و زیبا به عنوان هدیه تبلیغاتی می تواند یک ایده مناسب جهت استفاده والدین این کودکان برای نوزادانشان باشد.

 

اما مهمتر از همه، باید به این نکته توجه داشته باشید که چرا قصد توزیع و ارائه هدایای تبلیغاتی را دارید. دلایل این کار می تواند یکی از موارد ذکر شده در پایین باشد:

  • جلب توجه حاضرین در نمایشگاه به سمت غرفه مربوط به شرکت شما
  • جذب مشتریان بیشتر به منظور دستیابی به فروش بیشتر در ماههای آتی
  • کمک به تولید و عرضه یک محصول جدید
  • هدیه ای به منظور تقدیر و تشکر از مشتریانی که به شما وفادار بوده اند.
  • عرضه کالاهایی رایگان در هر مقطع زمانی
  • انگیزه ای برای کارمندانی که دو برابر کارکرده و زحمت کشیده اند تا مطمئن شوند تجارت در مسیر درست قدم برمیدارد.
  • هدیه ای مکمل در کنار ایمیل های مستقیم تبلیغاتی

قبل از فکر کردن به اقلام تبلیغاتی و انجام هرگونه اقدام برای جستجوی کالای مناسب ابتدا لیست اهداف و انتظارات خود را از این کار و توزیع هدایا تبلیغاتی را روی کاغذ بیاورید. با این کار به راحتی می توانید تصمیم بگیرید که از چه کالایی استفاده کنید و به سادگی دلایل مستند و قوی نیز برای انتخاب خود داشته باشید.

همچنین، شما تصویر بزرگتری از گزینه های مختلف در دسترس در بازار امروز را در سر خواهید داشت. با این پیش زمینه، شما به دنبال محقق کردن اهداف تجارت خود خواهید بود حتی اگر مغایر با ترجیحات شخصی شما باشد.


اهمیت هدایای رایگان تبلیغاتی

برخی افراد از اهمیت این هدایای تبلیغاتی  اطلاعی ندارند و حتی شاید با تعجب از خود بپرسند که چرا باید هدایای را به صورت رایگان با نام و لوگوی شرکت بر روی آنها در مقاطع زمانی مختلف توزیع کنند. چیزی که این اشخاص از آن آگاه نیستند هدف مهمی است که این هدایای تبلیغاتی رایگان دنبال می کنند و آن هم یادآوری مداوم نام و لوگوی شرکت شما می باشد. اگرچه این دلایل برای توجیه کردن صاحبان تجارت برای صرف پول کافی بر روی این هدیه تبلیغاتی  کافی است، باید اضافه کنیم که ایجاد شناخت از برند شما نیز می تواند نقش موثری در افزایش درآمد شرکت شما داشته باشد که با کمک این هدایای تبلیغاتی میسر می شود.

هدایا تبلیغاتی

این اتفاق چگونه رخ می دهد؟

ممکن است از خود بپرسید این اتفاق چگونه رخ می دهد. چگونه یک پیراهن رایگان با لوگوی شرکت بر روی آن یا یک خودکار یا یک فلش مموری تبلیغاتی با شعار شرکت بر روی آن می تواند باعث درآمدزایی شرکت شود؟ تمامی شرکتها در حال رقابت با یکدیگر هستند و اینکه بتوانند در این رقابت ها بر رقیب خود برتری یابند نیازمند جلب توجه و احساسات افراد است. همچنین این شرکت نیاز دارند که در رقابت با رقبای خود بیشتر در ذهن مشتریان خود باقی بمانند و به یاد آورده شوند که این امر نیز با کمک هدایای تبلیغاتی امکان پذیر می شود.

هدایای تبلیغاتی از قبیل آهنرباهای چسبنده روی یخچال، دفترچه یادداشت خودکار ویا لیوان و لوگوهای چسبنده روی لباس می تواند باعث محبوب شدن یک برند در بین مردم شود. هنگامیکه این افراد به کالایی نیاز پیدا می کنند که توسط شرکتی تولید می شود که همه روزه بر روی یخچال، میز کار و لباس خود می بینند احتمال خرید کردن آنها از شرکت شما در مقایسه با سایر رقبا بسیار بیشتر است. این همان قدرت شناخت برند می باشد که در چنین مواقعی خود را بروز خواهد داد.

روش های دیگر برای ایجاد شناخت از برند شما

با اینکه استفاده از هدایای تبلیغاتی رایگان ، روشی موثر و کارآمد برای تبلیغ و گسترش نام شرکت شما می باشد اما این تنها روشی نیست که می توانید استفاده کنید. روش های دیگری نیز وجود دارد که می توانید توجه افراد را به سمت نام، لوگو یا شعار شرکت خود جلب کنید.

یکی از این روش ها برای افزایش میزان شناخت و آگاهی از برند شما، استفاده از لباس های مشابه برای پرسنل خود با نام و لوگوی شرکت بر روی آن می باشد. استفاده از این لباس ها توسط پرسنل شما باعث می شود نام تجاری، لوگو و برند شما در بین افرادی که با آنها ملاقات و دیدار می کنند یا حتی در مسیر شرکت یا خانه آنها را به طور تصادقی می بینند رواج یابد و شناخته شود.

در همین راستا همچنین می توانید از لوازم جانبی، سوزن یا سنجاق سینه نیز استفاده کنید که کارکردی مشابه دارند و باعث ایجاد شناخت و گسترش شهرت شرکت شما خواهند شد.

به عنوان یکی از مشتریان ارزشمند ما، شما لایق بهترین هدایای تبلیغاتی و سرویس از جانب ما هستید.به همین دلیل است که ما بهترین هدایا تبلیغاتی و سرویس های مرتبط با مشتری را اینجا برای شما ارائه می دهیم. ما در شرکت خود هدایای تبلیغاتی مختلف اعم از لباس های شرکتی با قابلیت نصب لوگو و برند بر روی آن را با قیمت های مناسب در خدمت مشتریان قرار می دهیم.

دلایل نیاز به هدایای تبلیغاتی (بخش دوم)

در ادامه مطلب قبلی در اینجا به موارد دیگری که هدایای تبلیغاتی برای کسب وکار وتجارت شما مفید هستند ، می پردازیم


3- در معرض دید بودن تجارت شما برای مدتی طولانی
تبلیغات بر روی بیلبورد یا تلویزیون به سرعت و در عرض چند ثانیه از مقابل چشمان شما عبور می کند اما هدایای تبلیغاتی برای زمانی طولانی در مقابل دیدگان مشتریان شما خواهد بود. به عنوان مثال، مشتریان تی شرت های تبلیغاتی شما را با طرح لوگوی شما بر روی آن چندین بار به تن می کنند یا در لیوان تبلیغاتی عرضه شده توسط شما چای یا قهوه می نوشند. این موارد روش هایی برای ارائه و در معرض دید قرار دادن هر چه بیشتر تجارت شما به طور روزمره می باشد که برای جذب مشتریان بالقوه برای استفاده از محصولات و سرویس های ارائه شده توسط شما بسیار حیاتی می باشند. بر اساس آمار ارائه شده ، 1/76 درصد از افرادی که هدیه تبلیغاتی را دریافت می کنند می توانند تا 12 ماه به راحتی آن را به یاد بیاورند که این عدد در مورد افرادی که تبلیغات را در روزنامه یا مجله می بینند 5/53 درصد می باشد و تنها یک هفته این تبلیغات در ذهن آنها باقی می ماند.

هدایای تبلیغاتی


4-در نقش کارت ویزیت تجاری شما عمل می کند
کارت های ویزیت، نام و محصولات شرکت شما را به مردم معرفی می کند. هدایای تبلیغاتی نیز نقشی مشابه با میزان تاثیرگذاری بیشتر را ایفا می کنند. زمانی که هدایای تبلیغاتی مرتبط با تجارت و صنعت خود را عرضه می کنید، شما در واقع تجارت خود را به مشتریان بالقوه خود معرفی می کنید. بر اساس آمار ارائه شده ، 6/71 درصد از افرادی که هدایای تبلیغاتی دریافت می کنند، نام شرکت توزیع کننده را به یاد می سپارند. بر روی این هدیه تبلیغاتی اطلاعات تماس شما نیز نقش بسته است که همانند کارت های ویزیت عمل می کند. این اقلام حاوی لوگوی شرکت شما، تصاویر و شعارهایی که توصیف کننده پیام تبلیغاتی شما می باشند، است. در نتیجه محصولی با برند ثبت شده و محسوس می تواند در حکم یک کارت ویزیت برای معرفی تجارت شما به مشتریان به صورت روزمره عمل کند.


5- وفاداری مشتری
مشتریان شما مایل به خرید محصولات شما هنگامیکه به آن نیاز دارند می باشند. اما بازاریابان منابع زیادی را صرف ایجاد یک اساس محکم برای جلب مشتریان وفادار می کنند. با عرضه هدایای تبلیغاتی، جلب وفاداری مشتریان هدف قابل دست یافتن در کوتاه مدت می باشد. اما اطمینان حاصل کنید که هدایای تبلیغاتی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و برند شما را با خود همراه دارند. مشتریان کیفیت هدایای تبلیغاتی شما را در ارتباطی تنگاتگ با کیفیت محصولات شرکت شما می بینند. در نتیجه کیفیت آنها می تواند موجب جلب مشتریان شما برای همیشه شود. طبق نظر سنجی وتحقیقات ، افرادی که هدایای تبلیغاتی دریافت کرده اند 52 درصد بیشتر از افرادی که فقط یک نامه تبلیغاتی دریافت کرده اند به تجارت و برند مورد نظر وفادار بوده اند.
همانطور که می بینید، استفاده از هدایای تبلیغاتی در پکیج بازاریابی شما می تواند تاثیرات زیادی داشته باشد. محصولات تبلیغاتی برند دار در این بین می تواند تاثیر بسزایی بر برند و شرکت شما شما داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که در انتخاب هدایای تبلیغاتی خلاقیت و برنامه ریزی مناسبی را پیش گرفته اید. استفاده از هدیه تبلیغاتی در کنار فرم های دیگر تبلیغات تلویزیونی و روزنامه ای می تواند مکمل تجارت شما باشد. با این روش تجارت شما تاثیر زیادی بر مشتریان مورد نظر شما داشته و به سوددهی هر چه بیشتر برند ونام تجاری شما کمک خواهد کرد.

 

جعبه پذیرایی تبلیغاتی - فلش مموری تبلیغاتی - هدایا تبلیغاتی - هدیه تبلیغاتیساعت دیواری تبلیغاتی - هدایای تبلیغاتی