هدایای تبلیغاتی اسکار

شرکت تبلیغاتی اسکار (بازرگانی وتولید هدایای تبلیغاتی)

هدایای تبلیغاتی اسکار

شرکت تبلیغاتی اسکار (بازرگانی وتولید هدایای تبلیغاتی)

چرا به محصولات تبلیغاتی نیاز دارید؟

در دنیای مدام در حال تغییر تبلیغات یک راه‌حل بازاریابی وجود دارد که هرگز کهنه و غیرقابل استفاده نمی‌شود و آن هم چیزی نیست جز محصولات تبلیغاتی. مطالعات نشان می‌دهد هدایای تبلیغاتی به عنوان تاثیرگذارترین رسانه‌های تبلیغاتی در تمام نسل‌ها رتبه‌بندی شده‌اند. اگر می‌خواهید برند خود را توسعه و گسترش دهید هدایای تبلیغاتی کاربردی نظیر لیوان تبلیغاتی، جاکلیدی، دفتر یادداشت، ساعت و... را نادیده نگیرید. تقریبا از هر 10 مصرف‌کننده هدایای تبلیغاتی 9 نفر نام تجاری حک‌شده روی یک هدیه تبلیغاتی را به یاد می‌آورند و تقریبا 8 نفر پس از دریافت یک محصول تبلیغاتی از آن برند استفاده می‌کنند.

چه کسی از هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کند؟

حدود 28 درصد از مصرف‌کنندگان هر روز در معرض هدایای تبلیغاتی هستند و حدود 81 درصد آنها هدایای تبلیغاتی را به مدت بیش از یک سال نگهداری می‌کنند. حتی اگر مخاطبان محصول تبلیغاتی را برای خود حفظ نکنند احتمال دارد آن را به فرد دیگری بدهند. بنابراین دسترسی به برند شما گسترش پیدا می‌کند. هر چه برند شما بیشتر در معرض دید افراد قرار بگیرد نتایج بهتری در تجارت و فروش کسب‌وکار خود خواهید دید.

چه محصولاتی برای هدایای تبلیغاتی مناسب است؟

محصولات پوشیدنی مانند تی‌شرت، کلاه، لگ ورزشی و حتی کیف نمونه عالی برای هدایای تبلیغاتی هستند. ماگ، لیوان و قمقمه نیز هر روز در منزل و محل کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. ساعت، فلش مموری، دفتر یادداشت و خودکار تبلیغاتی نیز برای مخاطبان جوان شما پراستفاده است. اینها محصولات کاربردی برای مخاطبان هستند که در هر بار استفاده نام برند شما را به آنها یادآوری می‌کنند.

سایر محصولات تبلیغاتی محبوب شامل وسایل آشپزخانه، لوازم اداری و لوازم جانبی خودرو است. شما به عنوان صاحب کسب‌وکار می‌توانید هدایای تبلیغاتی خود را متناسب با فصل انتخاب کنید. برای مثال در فصل تابستان حوله‌های ساحلی تبلیغاتی را برای مخاطبان در نظر بگیرید و برای زمستان روسری پشمی تبلیغاتی به مشتریان خود هدیه دهید.

حتی می‌توانید پا را فراتر نهید و محصولات خاصی را برای تعطیلات نوروز یا شب یلدا تهیه کنید و بسته‌بندی آن را با نام و لوگوی برند خود سفارشی‌سازی کنید.

کجا می‌توانید هدایای تبلیغاتی را ارائه کنید؟

زمان و مکان ارائه هدایای تبلیغاتی کاملا بستگی به تصمیم شما دارد. هدایای تبلیغاتی می‌توانند به عنوان محصولی رایگان در اختیار مشتریان وفادار یا مشتریان بالقوه برند شما قرار بگیرند. اگر به دنبال دسترسی گسترده‌تری به نام تجاری کسب‌کار خود هستید می‌توانید هدایای تبلیغاتی خود را در نمایشگاه‌های تجاری یا ایونت‌های عمومی توزیع کنید.

یکی از کاربردهای اصلی هدایای تبلیغاتی تقدیم آنها به کارمندان شرکت به عنوان ابزاری برای تشویق آنهاست. این محصولات به کارمندان نشان می‌دهد که برای آنها اهمیت قائل هستید، بنابراین انگیزه بیشتری برای کار پیدا می‌کنند.

چرا هدایای تبلیغاتی موثر هستند؟

71 درصد از افراد هنگام دریافت هدایای تبلیغاتی احساس خوشبختی و رضایت می‌کنند. این احساس رضایت به طور قابل توجهی بر رفتار خرید آنها تاثیر می‌گذارد. 83 درصد از مصرف‌کنندگان هدایای تبلیغاتی نام تجاری حک‌شده روی آن را به خاطر می‌آورند و 8 نفر از 10 نفر نظر خود را درباره یک برند پس از دریافت هدایای تبلیغاتی از آن برند تغییر داده‌اند و نظر مثبتی ابراز کرده‌اند.

همچنین مصرف‌کنندگان قبول دارند با اینکه هدایای تبلیغاتی به قصد توسعه نام برندها در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد اما کالاهایی مفید و کاربردی برای مخاطبان هستند. کارآیی و به‌روزبودن دو دلیل اصلی علاقه مخاطبان و مشتریان به هدایای تبلیغاتی است. وفاداری به برند نیز با توزیع هدایای تبلیغاتی 24 درصد افزایش می‌یابد. به طور کلی هدایای تبلیغاتی بهترین نتیجه را در توسعه کسب‌وکار شما به همراه دارند.

آیا پس از خواندن این مقاله هم از خرید هدایای تبلیغاتی برای مخاطبان، مشتریان و کارمندان خود امتناع می‌کنید؟

هدایای تبلیغاتی برای کارمندان کسب‌وکار شما

کارمندان ستون اصلی هر کسب‌ و کاری محسوب می‌شوند. زمانی که کارمندان شما تمام طول سال را به سختی تلاش می‌کنند تا نتایج فوق‌العاده‌ای در کار و افزایش سوددهی برای کسب‌وکار شما کسب کنند، هیچ چیز مثل قدردانی از آنها با یک هدیه تبلیغاتی نمی‌تواند احساس خوبی در آنها ایجاد کند. در این مقاله تعدادی هدایای تبلیغاتی برای کارمندان را معرفی می‌کنیم.

گلدان کریستال

گلدان‌های کریستال علاوه بر کاربردی بودن برای کارمندان شما، نمای زیبایی به میز آنها می‌بخشند. وجود این گلدان‌ها کارمندان را تشویق می‌کند گل‌های تازه خریداری کنند و آنها را در گلدانی که با نام و لوگوی برند شما سفارشی‌سازی شده قرار دهند. دیدن این گلدان‌ها در محل کار به کارمندان انگیزه بیشتری برای کار می‌بخشد و تعلق خاطر آنها را به محل کارشان افزایش می‌دهد.

معمولا برای گلدان‌های کریستالی تبلیغاتی، پایه‌ای در نظر گرفته می‌شود که نام و لوگوی برند روی آن پایه حک می‌شود تا در معرض دید مخاطبان باشد.

ساک دستی

ساک دستی هدیه تبلیغاتی پرکاربرد و مقرون‌به‌صرفه‌ای است که نام تجاری کسب‌وکار شما را به خوبی گسترش می‌دهد. این ساک‌ها از جنس کاغذ، مقوا، پلاستیک و پارچه تولید می‌شوند و در قیمت‌های مختلف قابل تهیه هستند.

از آنجایی که کارشناسان محیط زیست همواره درباره مضرات استفاده از کیسه‌های پلاستیکی هشدار می‌دهند، با هدیه دادن ساک دستی به کارمندان به آنها نشان می‌دهید دغدغه حفظ محیط زیست را دارید.

ساک دستی فضای خوب و نسبتا بزرگی را برای چاپ نام و لوگوی برند در اختیار شما قرار می‌دهد. حتما در نظر داشته باشید شعار جذابی برای کسب‌وکار خود انتخاب کنید و آن را طوری روی ساک دستی چاپ کنید که از فاصله دور هم به راحتی قابل مشاهده باشد. کارمندان شما این ساک‌ها را در دست می‌گیرند و به مکان‌های مختلف می‌روند. بنابراین احتمال دیده شدن برند شما افزایش می‌یابد.

ست قاشق و چنگال سفری

ست‌های قاشق، چنگال و چاقوی سفری ابزاری کاربردی برای تمام افراد است. کارمندان شما زمانی که به سفر می‌روند یا در تعطیلات آخر هفته برای گردش، طبیعت‌گردی و کوهنوردی برنامه‌ریزی می‌کنند، وجود ست قاشق و چنگال سفری در وسایل آنها، نام برند شما را به آنها یادآوری می‌کند.

به خاطر داشته باشید محصولات کاربردی بهترین انتخاب برای هدایای تبلیغاتی هستند. ست قاشق و چنگال سفری در بسیاری از جاها می‌تواند همراه افراد باشد و نام برند شما را به دیگران نیز معرفی کند.

دفتر یادداشت

یکی از پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی برای کارمندان شما، دفتر یادداشت است. همه کارمندان در طول روز بارها و بارها نیاز به نوشتن مطالب ضروری در دفتر یادداشت دارند. دفترهای یادداشت انواع مختلفی دارند و امکان‌های زیادی را برای انتخاب در اختیار شما قرار می‌دهند.

اگر بودجه مناسبی در اختیار دارید دفتر یادداشت با جلد چرمی را انتخاب کنید. دفترهای چرمی جلوه کم‌نظیری دارند و مخاطبان را تحت تاثیر قرار می‌دهند. نام و لوگوی برند خود را روی جلد دفتر یادداشت چاپ کنید تا همیشه توسط کارمندانتان به خوبی دیده شود. کارمندان شما این دفترها را در جلسات رسمی شرکت مورد استفاده قرار می‌دهند و از این طریق نام برند شما در معرض دید افراد دیگر نیز قرار می‌گیرد.

شکلات، قهوه و بیسکوییت

اگر برای خوراکی‌های میان‌وعده کارمندان خود فکری بکنید قطعا توجه خود را به آنها نشان داده‌اید. انواع شکلات، کارامل، قهوه، نسکافه، دمنوش و بیسکوییت می‌تواند نظر کارمندان را به خوبی جلب کند.

خلاقیت به خرج دهید و شکلات یا بیسکویت را با طرح لوگوی برندتان سفارش دهید. کارمندان شما علاوه بر مصرف این خوراکی‌ها در شرکت ممکن است آنها را با خود به مکان‌های دیگر ببرند. در نتیجه دیگران نیز متوجه نام برند شما روی شکلات یا خوراکی‌های دیگر خواهند شد. اگر افراد با نام برند شما آشنا نباشند درباره آن کنجکاوی خواهند کرد و ممکن است تبدیل به مشتری شوند. همچنین دیدن نام برندتان برای افرادی که از قبل با کسب‌وکار شما آشنایی دارند، باعث می‌شود کسب‌وکارتان در ذهن آنها تثبیت شود.