کسبوکارهایی که با کودکان سروکار دارند برای انتخاب هدایای تبلیغاتی گزینههای زیادی در اختیار دارند. از ظروف غذا و لیوان تبلیغاتی گرفته تا لوازمالتحریر و اسباببازی تبلیغاتی. هرچه هدیه تبلیغاتی کاربردیتر باشد تاثیر بهتری در توسعه اهداف بازاریابی کسبوکارها خواهد داشت. در این مقاله به معرفی لیوان تبلیغاتی برای کودکان میپردازیم.
لیوانهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند. لیوان سرامیکی، فلزی، شیشهای، پلاستیکی، کاغذی و... هر کدام میتوانند با توجه به بودجه یک کسبوکار و اهداف بازاریابی آن برای هدایای تبلیغاتی انتخاب شوند.
لیوان و ماگ سرامیکی یکی از پرطرفدارترین و محبوبترین انواع لیوان تبلیغاتی است که به مخاطبان کسبکارها هدیه داده میشود. لیوانهای سرامیکی از فضای کافی و نسبتا بزرگی برای چاپ نام و لوگوی برند برخوردارند و طراح میتواند به راحتی طرح مورد نظرش را برای چاپ روی لیوان ارائه کند.
بهتر است نام و لوگوی برند در هر دو طرف لیوان چاپ شود تا به راحتی و از همه زوایا برای افراد قابل دیدن باشد. ممکن است افراد لیوان را همراه خود به مکانهای دیگر ببرند در این صورت نام برند شما توسط دیگران دیده شده و برندتان برایشان تبلیغ میشود.
لیوانهای سرامیکی در اندازههای مختلف تولید میشوند. لیوانهای کوچکتر برای صرف قهوه و ماگ برای نوشیدن چای، آب یا مایعات سرد و گرم دیگر مورد استفاده قرار میگیرد.
خیلی از افراد به ویژه کارمندان از لیوانهای سرامیکی به عنوان جامدادی یا گلدان استفاده میکنند. این لیوانها مخصوصا اگر دارای طرح و رنگ جذابی باشند روی میز افراد قرار میگیرد و نظر دیگران را به خود جلب میکند.
اگر قصد انتخاب لیوان سرامیکی را برای کودکان دارید، طرحهای فانتزی و انیمیشنهای محبوب کودکان را در نظر بگیرید. حتی اگر کودکان با این لیوانها مایعات ننوشند از آنها به عنوان جامدادی رومیزی استفاده خواهند کرد.
بعضی از لیوانهای سرامیکی با طرحهای خاص برای کودکان تولید میشوند. برای مثال لیوانهای دسته عروسکی با شکل حیوانات مختلفی نظیر خرگوش، شیر، ببر، میمون و... بسیار برای کودکان جذابیت دارد و آنها را ترغیب به نوشیدن مایعات میکند.
شاید بهتر باشد لیوان پلاستیکی را به عنوان لیوان تبلیغاتی برای کودکان در نظر بگیرید. نشکن بودن لیوان پلاستیکی یکی از مهمترین مزیتهای آن به ویژه برای انتخاب هدایای تبلیغاتی کودکانه است.
در طول روز کودک بارها با این لیوان آب و دیگر مایعات را مینوشد و ممکن است لیوان از دستش بیفتد. علاوه بر نشکنبودن، لیوان پلاستیکی سبک و کموزن است. اگر به طور اتفاقی لیوان روی پای کودک بیفتد، کودک آسیبی نخواهد دید.
لیوان پلاستیکی را به دلیل سبک و نشکن بودن میتوان در کیف کودک قرار داد تا در مهد کودک و مدرسه همراهش باشد. بنابراین نام و لوگوی کسبوکار شما که روی لیوان پلاستیکی چاپ شده در معرض دید دیگر افراد نیز قرار میگیرد و نام برندتان را به آنها یادآوری میکند.
لیوانهای پلاستیکی در طرحها و رنگهای متنوع و شاد تولید میشوند. شما میتوانید نام و لوگوی برند خود را با استفاده از چاپ تامپو که جزییات را به خوبی نشان میدهد روی لیوانها حک کنید. رنگ لیوان باید طوری انتخاب شود که نام برند روی آن به خوبی قابل مشاهده باشد و نظر دیگران را به خود جلب کند.
شفافیت ظاهری لیوانهای پلاستیکی به دلیل وجود لایهای از جنس ABS روی این محصول است. لیوانهای ABS را میتوان به صورت دورنگ سفارش داد. در این حالت رنگ داخل و خارج لیوان با هم متفاوت است.
این لیوانهای پلاستیکی قابلیت استفاده در مایکروویو را دارند و میتوان غذای کودک را در آنها گرم کرد تا کودک با تمایل بیشتری غذایش را بخورد.
اگر بودجه محدودی برای تهیه هدایای تبلیغاتی در اختیار دارید لیوان پلاستیکی انتخاب مناسبی برای کسبوکار شماست. این لیوانها قیمت مناسبی دارد و فضای کافی برای چاپ لوگو و نام برند را در اختیار طراح قرار میدهد.
کسبوکارهایی که با کودکان سروکار دارند برای انتخاب هدایای تبلیغاتی گزینههای زیادی در اختیار دارند. از ظروف غذا و لیوان تبلیغاتی گرفته تا لوازمالتحریر و اسباببازی تبلیغاتی. هرچه هدیه تبلیغاتی کاربردیتر باشد تاثیر بهتری در توسعه اهداف بازاریابی کسبوکارها خواهد داشت. در این مقاله به معرفی لیوان تبلیغاتی برای کودکان میپردازیم.
لیوانهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند. لیوان سرامیکی، فلزی، شیشهای، پلاستیکی، کاغذی و... هر کدام میتوانند با توجه به بودجه یک کسبوکار و اهداف بازاریابی آن برای هدایای تبلیغاتی انتخاب شوند.
لیوان و ماگ سرامیکی یکی از پرطرفدارترین و محبوبترین انواع لیوان تبلیغاتی است که به مخاطبان کسبکارها هدیه داده میشود. لیوانهای سرامیکی از فضای کافی و نسبتا بزرگی برای چاپ نام و لوگوی برند برخوردارند و طراح میتواند به راحتی طرح مورد نظرش را برای چاپ روی لیوان ارائه کند.
بهتر است نام و لوگوی برند در هر دو طرف لیوان چاپ شود تا به راحتی و از همه زوایا برای افراد قابل دیدن باشد. ممکن است افراد لیوان را همراه خود به مکانهای دیگر ببرند در این صورت نام برند شما توسط دیگران دیده شده و برندتان برایشان تبلیغ میشود.
لیوانهای سرامیکی در اندازههای مختلف تولید میشوند. لیوانهای کوچکتر برای صرف قهوه و ماگ برای نوشیدن چای، آب یا مایعات سرد و گرم دیگر مورد استفاده قرار میگیرد.
خیلی از افراد به ویژه کارمندان از لیوانهای سرامیکی به عنوان جامدادی یا گلدان استفاده میکنند. این لیوانها مخصوصا اگر دارای طرح و رنگ جذابی باشند روی میز افراد قرار میگیرد و نظر دیگران را به خود جلب میکند.
اگر قصد انتخاب لیوان سرامیکی را برای کودکان دارید، طرحهای فانتزی و انیمیشنهای محبوب کودکان را در نظر بگیرید. حتی اگر کودکان با این لیوانها مایعات ننوشند از آنها به عنوان جامدادی رومیزی استفاده خواهند کرد.
بعضی از لیوانهای سرامیکی با طرحهای خاص برای کودکان تولید میشوند. برای مثال لیوانهای دسته عروسکی با شکل حیوانات مختلفی نظیر خرگوش، شیر، ببر، میمون و... بسیار برای کودکان جذابیت دارد و آنها را ترغیب به نوشیدن مایعات میکند.
شاید بهتر باشد لیوان پلاستیکی را به عنوان لیوان تبلیغاتی برای کودکان در نظر بگیرید. نشکن بودن لیوان پلاستیکی یکی از مهمترین مزیتهای آن به ویژه برای انتخاب هدایای تبلیغاتی کودکانه است.
در طول روز کودک بارها با این لیوان آب و دیگر مایعات را مینوشد و ممکن است لیوان از دستش بیفتد. علاوه بر نشکنبودن، لیوان پلاستیکی سبک و کموزن است. اگر به طور اتفاقی لیوان روی پای کودک بیفتد، کودک آسیبی نخواهد دید.
لیوان پلاستیکی را به دلیل سبک و نشکن بودن میتوان در کیف کودک قرار داد تا در مهد کودک و مدرسه همراهش باشد. بنابراین نام و لوگوی کسبوکار شما که روی لیوان پلاستیکی چاپ شده در معرض دید دیگر افراد نیز قرار میگیرد و نام برندتان را به آنها یادآوری میکند.
لیوانهای پلاستیکی در طرحها و رنگهای متنوع و شاد تولید میشوند. شما میتوانید نام و لوگوی برند خود را با استفاده از چاپ تامپو که جزییات را به خوبی نشان میدهد روی لیوانها حک کنید. رنگ لیوان باید طوری انتخاب شود که نام برند روی آن به خوبی قابل مشاهده باشد و نظر دیگران را به خود جلب کند.
شفافیت ظاهری لیوانهای پلاستیکی به دلیل وجود لایهای از جنس ABS روی این محصول است. لیوانهای ABS را میتوان به صورت دورنگ سفارش داد. در این حالت رنگ داخل و خارج لیوان با هم متفاوت است.
این لیوانهای پلاستیکی قابلیت استفاده در مایکروویو را دارند و میتوان غذای کودک را در آنها گرم کرد تا کودک با تمایل بیشتری غذایش را بخورد.
اگر بودجه محدودی برای تهیه هدایای تبلیغاتی در اختیار دارید لیوان پلاستیکی انتخاب مناسبی برای کسبوکار شماست. این لیوانها قیمت مناسبی دارد و فضای کافی برای چاپ لوگو و نام برند را در اختیار طراح قرار میدهد.
نوشتافزارها محصولات کاربردی هستند که همه افراد به آنها نیاز دارند. قلمها بسیار متنوع و با جنسهای مختلف تولید میشوند. نوع پلاستیکی قلم بیشتر برای مصرف در مدرسه، دانشگاه و اداره استفاده میشود اما قلمهایی که دارای بدنه فلزی هستند به عنوان قلمهای نفیس شناخته میشوند. این قلمهای لوکس هدایای تبلیغاتی شایستهای برای مخاطبان خاص برندهاست. در این مقاله به معرفی قلم نفیس تبلیغاتی و تاثیر آن در توسعه برند میپردازیم.
در حال حاضر قلمهای نفیس با بدنه فلزی علاوه بر ابزار نگارش نشاندهنده شخصیت اجتماعی افراد به ویژه مدیران و صاحبان برند به شمار میآید. این قلمها در کنار کالاهای لوکسی همچون ساعت، کیف، عینک و... قرار میگیرند.
گروه تبلیغاتی اسکار قلمهای نفیس را از برندهای هانوفر (Hanofer)، یوروپن (Europen)، پورتوک (Portok)، فوراور (Forever)، شیفر (Sheaffer)، پیر کاردین (Pierre Cardin)، دیپلمات (ِDiplomat) و... خدمت علاقهمندان ارائه میکند.
یوروپن برند نامآشنای لوازمالتحریر است که سالهاست در زمینه طراحی و ساخت خودکار، رواننویس و خودنویسهای کلاسیک و نفیس فعالیت میکند. یوروپن محصولات خاصی را برای هدایای تبلیغاتی تولید میکند که در سراسر جهان مورد استقبال افراد قرار گرفته است. خلاقیت در طراحی و کیفیت بالای محصولات لوکس یوروپن این برند را در سطح جهان مطرح کرده است.
یوروپن نوشتافزارهای ویژه هدایای تبلیغاتی را به قیمتهای متفاوت ارائه میکند. بنابراین با هر میزان از بودجه میتوانید محصولات آن را خریداری کنید و نام و لوگوی برند خود را روی آنها چاپ کنید و قلم نفیس تبلیغاتی در اختیار مشتریان و مخاطبان خاص کسبوکار خود قرار دهید.
یوروپن این امکان را در اختیار شما قرار میدهد که طرحی از اسطورههای ایرانی نظیر کورش، حافظ، خیام و مولانا و یا اشعاری از آنها را برای بدنه نوشتافزار مورد نظرتان انتخاب کنید. نوشتافزارهای لوکس و بینظیر یوروپن را به مشتریان خاص یا شرکای تجاری خود هدیه دهید و برند خود را برای همیشه در ذهنشان ماندگار کنید.
پیر کاردین از سال 2012 نوشتافزار لوکس خود را ارائه داد. این نوشتافزارها شامل رواننویس، خودنویس و خودکار است که برای مشتریان خاص در نظر گرفته شده است. بدنه و نوک نوشتافزارهای پیر کاردین از آلیاژی مقاوم و باکیفیت ساخته میشود که حتی با وارد شدن فشار زیاد نیز آسیبی نمیبیند.
ستهای لوکس قلمهای نفیس پیر کاردین با زیبایی تمام در جعبههای نفیس ارائه میشوند و قطعا نظر مخاطبان خاص برند شما را جلب خواهند کرد.
هانوفر یکی از برندهای شناختهشده در زمینه ساخت قلمهای نفیس است. محصولات این برند شامل انواع خودکارهای تبلیغاتی، ست اتود و خودکار تبلیغاتی و ست رواننویس و خودکار تبلیغاتی است که در جعبههای نفیس در اختیار خریداران قرار میگیرند. قلمهای نفیس هانوفر از جنس فلز هستند و به راحتی با چاپ لیزر با نام و لوگوی برندها سفارشیسازی میشوند.
فوراور محصولات خاص و جذابی دارد. این برند، خودکار جذابی با نام Cuban را تولید کرده که بدنهای چوبی دارد، بدون جوهر است و هرگز تمام نمیشود. نام این خودکار با الهام از شکل آن که به سیگارهای کوبایی شباهت دارد انتخاب شده است.
با تماس نوک خودکار Cuban بر کاغذ و اکسیدشدن کاغذ ردی به جا میماند که شبیه رد مداد است. با تنظیم فشار بر خودکار کمرنگی و پررنگی رد آن ایجاد میشود. نوک این خودکار از آلیاژی منحصربهفرد تهیه شده که در ساخت آن فناوری نانو به کار رفته است.
سرجیو موری، طراح مشهور خودروهای اسپرت پورشه و مازراتی طراحی این محصول منحصربهفرد را بر عهده داشته است.
لوکس بودن خودکار Cuban بیش از کارآیی آن مورد توجه قرار گرفته است. این خودکار هدیه تبلیغاتی شایستهای برای مخاطبان خاص شما محسوب میشود. از آنجا که عملکرد این خودکار همه را به تعجب وامیدارد حضور آن در جمع باعث میشود افراد زیادی آن را در دست بگیرند و نام برند شما را که روی بدنه خودکار حک شده ببینند. دوام این قلم نفیس تبلیغاتی باعث میشود در طول زمان در معرض دید مخاطبان باشد و نام برند شما در ذهنشان تثبیت شود.
نوشتافزارهای لوکس شیفر هم شامل خودکار، خودنویس و رواننویس را میتوان به عنوان هدایای تبلیغاتی برای مخاطبان خاص در نظر گرفت. محصولات شیفر در جعبههایی نفیس ارائه میشوند و تاثیرگذاری زیادی بر مخاطبان دارند.
هدایای تبلیغاتی تنوع بسیاری دارند و مدیران بازاریابی میتوانند با توجه به اهداف تبلیغاتی و بودجه مدنظر خود محصولی را انتخاب کنند و آن را با نام و لوگوی برند خود سفارشیسازی کنند. در کنار انواع محصولات کاربردی مانند لیوان تبلیغاتی ، خودکار، دفتر یادداشت، ساک دستی و... محصولات خوراکی نظیر شکلات تبلیغاتی تاثیرگذاری فوقالعادهای روی مخاطبان دارد.
شما به عنوان صاحب کسبوکار اگر قصد دارید شکلات تبلیغاتی برای کارکنان خود تهیه کنید یا آن را به مخاطبان خود در نمایشگاهها و جشنها ارائه کنید میتوانید این شکلاتها را با طرح لوگوی شرکت یا برند خود تهیه کنید. البته این امکان نیز فراهم است که تنها لوگو را روی شکلاتهای ساده حک کنید.
یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین خوراکیهای دنیا شکلات است که در انواع مختلف و توسط برندهای سرشناسی در کل دنیا تولید میشود. خیلی از افراد عقیده دارند شکلات جذابترین خوراکی جهان است.
شکلات با درصدهای مختلف تولید میشود و معمولا از اسانسهایی نظیر نعنا، موز، پرتقال، توتفرنگی و... برای مزه دادن به آن استفاده میشود. شکلاتهای مغزدار معمولا دارای مغز گردو، بادام زمینی، فندق، کشمش، مربا، کارامل یا میوه خشک هستند.
هفتم ژوئیه به عنوان روز جهانی شکلات انتخاب شده و هر سال در سراسر جهان جشن گرفته میشود. گویا نخستین بار در چنین روزی در سال 1550 شکلات در اروپا به جهان معرفی شد.
شکلات به قدری دارای اهمیت است که در کشورهایی نظیر آلمان، بلژیک، مکزیک، کانادا و کره جنوبی موزه شکلات وجود دارد. موزه شکلات کلن آلمان یکی از ده موزه برتر این کشور است و سالانه حدود 600 هزار بازدیدکننده دارد. آبنمای شکلاتی این موزه از شهرت جهانی برخوردار است.
شکلات به دلیل وجود آنتیاکسیدان بسیار برای بدن مفید است. مصرف شکلات تلخ به کاهش فشار خون و کلسترول منجر شده و به سلامت قلب کمک میکند. همچنین از پوکی استخوان جلوگیری کرده و از سرعت پیشرفت آن میکاهد.
خوردن شکلات به افراد احساس نشاط میبخشد و باعث رفع خستگی و کسالت میشود. این احساس به دلیل افزایش و تسهیل گردش خون در کل بدن به ویژه در مغز رخ میدهد.
شکلات در بستهبندیهای مختلفی از جنس پلاستیک، قلع، کاغذ مومی، کاغذ آلومینیومی یا سلولزی ارائه میشود. کسبوکارها نام و لوگوی برند خود را روی بستهبندی شکلات چاپ میکنند. مخاطبان و مشتریان با دیدن نام برند روی شکلات، طعم خوش آن را با نام برند شما به ذهنشان میسپارند.
تولید شکلات در ایران سابقه زیادی ندارد. اولین کارخانه شکلاتسازی در ایران در سال 1324 در تبریز آغاز به کار کرد. در حال حاضر در کشور انواع شکلات، تافی، کارامل، تارافل، شکلاتهای مغزدار، تلخ، فانتزی و... با بستهبندیهای متنوع و باکیفیت تولید میشود. بخشی از تولیدات شکلات به خارج صادر میشود.
اگر قصد دارید به مشتریان وفادار خود هدیهای بدهید که مطمئن باشید مورد پسندشان قرار میگیرد شکلاتهای تبلیغاتی را انتخاب کنید. شکلاتها یا جعبه آن را را با نام و لوگوی برند خود سفارشیسازی کنید تا نام برندتان در معرض دید مخاطبان قرار بگیرد.
شکلاتهای تبلیغاتی را در زمانهای طلایی نظیر مناسبتهای ملی و مذهبی، جشنها و نمایشگاهها به مخاطبان خود هدیه دهید. این زمانها فرصت مناسبی برای قدردانی از کارکنان شرکتتان است. شکلاتهای خاص با بستهبندی جذاب را انتخاب کنید تا بیشترین تاثیرگذاری را بر مخاطبان داشته باشد.
گاهی میخواهید از مشتریان وفادار و ارزشمندتان بخاطر خریدهای مکرر از برندتان قدردانی کنید. به جعبه شکلات تبلیغاتی فکر کنید. چه هدیهای جذابتر از آن وجود دارد؟! حتما جعبهای زیبا را برای شکلاتها در نظر بگیرید زیرا خیلی از افراد پس از اتمام شکلاتها از جعبه آن برای نگهداری وسایل شخصی یا خوراکیهای دیگر استفاده میکنند.
جعبههای فلزی و چوبی متنوعی در بازار وجود دارد. نام و لوگوی برند خود را روی جعبه چاپ کنید. این جعبههای شکلات تا مدتها برای کسبوکار شما تبلیغ میکنند و نام برندتان را به مشتریان و مخاطبان یادآوری میکنند.