هدایای تبلیغاتی اسکار

شرکت تبلیغاتی اسکار (بازرگانی وتولید هدایای تبلیغاتی)

هدایای تبلیغاتی اسکار

شرکت تبلیغاتی اسکار (بازرگانی وتولید هدایای تبلیغاتی)

چرا به محصولات تبلیغاتی نیاز دارید؟

در دنیای مدام در حال تغییر تبلیغات یک راه‌حل بازاریابی وجود دارد که هرگز کهنه و غیرقابل استفاده نمی‌شود و آن هم چیزی نیست جز محصولات تبلیغاتی. مطالعات نشان می‌دهد هدایای تبلیغاتی به عنوان تاثیرگذارترین رسانه‌های تبلیغاتی در تمام نسل‌ها رتبه‌بندی شده‌اند. اگر می‌خواهید برند خود را توسعه و گسترش دهید هدایای تبلیغاتی کاربردی نظیر لیوان تبلیغاتی، جاکلیدی، دفتر یادداشت، ساعت و... را نادیده نگیرید. تقریبا از هر 10 مصرف‌کننده هدایای تبلیغاتی 9 نفر نام تجاری حک‌شده روی یک هدیه تبلیغاتی را به یاد می‌آورند و تقریبا 8 نفر پس از دریافت یک محصول تبلیغاتی از آن برند استفاده می‌کنند.

چه کسی از هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کند؟

حدود 28 درصد از مصرف‌کنندگان هر روز در معرض هدایای تبلیغاتی هستند و حدود 81 درصد آنها هدایای تبلیغاتی را به مدت بیش از یک سال نگهداری می‌کنند. حتی اگر مخاطبان محصول تبلیغاتی را برای خود حفظ نکنند احتمال دارد آن را به فرد دیگری بدهند. بنابراین دسترسی به برند شما گسترش پیدا می‌کند. هر چه برند شما بیشتر در معرض دید افراد قرار بگیرد نتایج بهتری در تجارت و فروش کسب‌وکار خود خواهید دید.

چه محصولاتی برای هدایای تبلیغاتی مناسب است؟

محصولات پوشیدنی مانند تی‌شرت، کلاه، لگ ورزشی و حتی کیف نمونه عالی برای هدایای تبلیغاتی هستند. ماگ، لیوان و قمقمه نیز هر روز در منزل و محل کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. ساعت، فلش مموری، دفتر یادداشت و خودکار تبلیغاتی نیز برای مخاطبان جوان شما پراستفاده است. اینها محصولات کاربردی برای مخاطبان هستند که در هر بار استفاده نام برند شما را به آنها یادآوری می‌کنند.

سایر محصولات تبلیغاتی محبوب شامل وسایل آشپزخانه، لوازم اداری و لوازم جانبی خودرو است. شما به عنوان صاحب کسب‌وکار می‌توانید هدایای تبلیغاتی خود را متناسب با فصل انتخاب کنید. برای مثال در فصل تابستان حوله‌های ساحلی تبلیغاتی را برای مخاطبان در نظر بگیرید و برای زمستان روسری پشمی تبلیغاتی به مشتریان خود هدیه دهید.

حتی می‌توانید پا را فراتر نهید و محصولات خاصی را برای تعطیلات نوروز یا شب یلدا تهیه کنید و بسته‌بندی آن را با نام و لوگوی برند خود سفارشی‌سازی کنید.

کجا می‌توانید هدایای تبلیغاتی را ارائه کنید؟

زمان و مکان ارائه هدایای تبلیغاتی کاملا بستگی به تصمیم شما دارد. هدایای تبلیغاتی می‌توانند به عنوان محصولی رایگان در اختیار مشتریان وفادار یا مشتریان بالقوه برند شما قرار بگیرند. اگر به دنبال دسترسی گسترده‌تری به نام تجاری کسب‌کار خود هستید می‌توانید هدایای تبلیغاتی خود را در نمایشگاه‌های تجاری یا ایونت‌های عمومی توزیع کنید.

یکی از کاربردهای اصلی هدایای تبلیغاتی تقدیم آنها به کارمندان شرکت به عنوان ابزاری برای تشویق آنهاست. این محصولات به کارمندان نشان می‌دهد که برای آنها اهمیت قائل هستید، بنابراین انگیزه بیشتری برای کار پیدا می‌کنند.

چرا هدایای تبلیغاتی موثر هستند؟

71 درصد از افراد هنگام دریافت هدایای تبلیغاتی احساس خوشبختی و رضایت می‌کنند. این احساس رضایت به طور قابل توجهی بر رفتار خرید آنها تاثیر می‌گذارد. 83 درصد از مصرف‌کنندگان هدایای تبلیغاتی نام تجاری حک‌شده روی آن را به خاطر می‌آورند و 8 نفر از 10 نفر نظر خود را درباره یک برند پس از دریافت هدایای تبلیغاتی از آن برند تغییر داده‌اند و نظر مثبتی ابراز کرده‌اند.

همچنین مصرف‌کنندگان قبول دارند با اینکه هدایای تبلیغاتی به قصد توسعه نام برندها در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد اما کالاهایی مفید و کاربردی برای مخاطبان هستند. کارآیی و به‌روزبودن دو دلیل اصلی علاقه مخاطبان و مشتریان به هدایای تبلیغاتی است. وفاداری به برند نیز با توزیع هدایای تبلیغاتی 24 درصد افزایش می‌یابد. به طور کلی هدایای تبلیغاتی بهترین نتیجه را در توسعه کسب‌وکار شما به همراه دارند.

آیا پس از خواندن این مقاله هم از خرید هدایای تبلیغاتی برای مخاطبان، مشتریان و کارمندان خود امتناع می‌کنید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.