هدایای تبلیغاتی اسکار

شرکت تبلیغاتی اسکار (بازرگانی وتولید هدایای تبلیغاتی)

هدایای تبلیغاتی اسکار

شرکت تبلیغاتی اسکار (بازرگانی وتولید هدایای تبلیغاتی)

فلش مموری تبلیغاتی سفارشی برای نمایشگاه‌ها بخش یک



فلش مموری تبلیغاتی به انتخاب بسیاری از تجار پیشرو و مترقی تبدیل شده است. درست است که دامنه وسیعی از اقلام تبلیغاتی سودمند و کاربردی وجود دارند، عملا هر شیء می‌تواند به راحتی به یک ابزار بازاریابی و تبلیغاتی تبدیل شود.

برخی از این موارد سابقه تبلیغاتی طولانی دارند، در حالی که برخی دیگر را می‌توان به عنوان تازه وارد در بازار کالاهای تبلیغاتی در نظر گرفت.

با این حال، برخی از آنها تنها برای گروه نسبتا محدودی از دریافت کنندگان مفید خواهند بود. برای مثال، بعضی از اقلام برای سن، زمینه حرفه‌ای یا وضعیت اجتماعی افراد خاص در نظر گرفته و طراحی می‌شوند.


دیگر موارد تبلیغاتی، مفید و مرتبط با تعداد زیادی از مردم خواهند بود. فلش مموری تبلیغاتی قطعا متعلق به مقوله دوم است. امروزه، مردم عملا هر عملیاتی را با کامپیوتر انجام می‌دهند. در حال حاضر، استفاده از کامپیوتر به بخش حیاتی و روتین روزانه ما تبدیل شده است.

این یک دلیل اصلی است که چرا همه از دریافت یک فلش مموری استقبال می‌کنند. فلش مموری تبلیغاتی را می‌توان در یک نمایشگاه عمومی، نمایشگاه تجاری و یا حتی یک جلسه کاری ارائه داد.

اگر ترجیح می‌دهید، می‌توانند به عنوان هدیه شرکت به شرکای کسب و کار و مشتریان وفادار فرستاده شوند. هدیه دادن خودکار دارای حافظه فلش و دیگر آیتم‌ها به کارمندان نیز ممکن است ایده خوبی باشد.

شکی نیست که مردم به آهستگی از هدایای تبلیغاتی تکراری خسته می‌شوند و از اقلام تبلیغاتی متعددی که توسط برخی از شرکت‌هایی که نیازهای واقعی آنها را در نظر نمی‌گیرند ارائه می‌شوند، استفاده نخواهند کرد. اگر یک دقیقه درباره آخرین نمایشگاه تجاری فکر کنید، به احتمال زیاد حداقل نیم دوجین مداد، چند پیراهن و تعداد زیادی لیوان به شما داده شده است.

چند تا از این محصولات تبلیغاتی را واقعا استفاده می‌کنید؟ ما جدا شک داریم که نام این شرکت‌ها در حافظه شما نقش بسته باشد و در صورتی که تصمیم بگیرید محصولات تبلیغاتی را فقط به خاطر حضور در نمایشگاه هدیه بدهید، این اتفاق احتمالا برای شرکت شما هم رخ خواهد داد.


با فلش مموری تبلیغاتی کسب و کار خودتان را گسترش دهید


یک فلش مموری تبلیغاتی سفارشی فقط یک هدیه معمولی نیست، بلکه به شدت مورد توجه قرار گرفته و بارها مورد استفاده قرار می‌گیرد و مشتریان شما از آن نگهداری می‌کنند. البته، ممکن است کمی گران‌تر از بسیاری از اقلام تبلیغاتی دیگر باشد، اما شما می‌توانید آن را یک سرمایه‌گذاری بلند مدت در نظر بگیرید. شکی نیست که فلش مموری معمولا بسیار بادوام است، به خصوص به خاطر این که دارای پیکربندی قابل اطمینان هستند و قطعات متحرک ندارند. به خاطر این ویژگی‌ها، یک فرد احتمالا از هدیه تبلیغاتی شما برای مدتی طولانی استفاده می‌کند و در نتیجه، در خانه، در محل کار، در کتابخانه، در یک کافه اینترنتی، در دانشگاه، خانه دوست و یا هر جایی که ممکن است برود، این هدیه تبلیغاتی، برند شما را تبلیغ خواهد کرد.


فلش مموری‌ها سبک هستند و به راحتی حمل و نگهداری می‌شوند. آنها قادر به ذخیره مقادیر عظیمی از اطلاعات و پرونده‌ها هستند و در عین حال، آنها تقریبا هیچ وزنی ندارند.

فلش مموری شما می‌تواند در کیف یک منشی جای گیرد و می‌تواند همراه یک پزشک بوده و یا با زنجیر به گردن یک دانش‌آموز آویخته شود.

در پایان یک ارائه، یک جلسه کاری، کنفرانس و یا مذاکره، هدیه دادن آنها یک ایده عالی است. شما می‌توانید داخل آنها، پرونده‌ای که حاوی خلاصه رویداد است را ذخیره کنید.

با انجام این کار، مشتریان، شرکای کسب و کار و کارمندان، فرصتی را برای تازه کردن حافظه خود در مورد این رویداد، در اختیار خواهند داشت. این مورد مناسب می‌تواند انواع اسناد را ذخیره کند، از فایل‌های صوتی و تصویری گرفته تا گرافیک، جداول، و فایل‌های متنی. کارکنان شما حتی اگر شانس انجام وظایف خود در اداره را نداشته باشند می‌توانند از آنها استفاده کنند.

همانطور که می‌توانید ببینید، فلش مموری با اندازه‌ای متوسط و ظاهرا کوچک، پتانسیل زیادی برای ترویج شرکت، محصولات و خدمات، به خصوص این روزها که عملا همه چیز کامپیوتری شده‌اند را دارند.


چه چیزی فلش مموری تبلیغاتی را به یک هدیه تبلیغاتی پر طرفدار تبدیل کرده


همانطور که قبلا دیدیم، پیشرفت فن‌آوری پیوسته بسیاری از شرکت‌ها را مصمم کرده است که به دنبال راه‌هایی جدید برای آسان‌تر و سریع‌تر کردن کارها در محل کار باشند. شرکت‌های بیشتر و بیشتری از یک جنبه حیاتی آگاه می‌شوند، زمان به پول تبدیل می‌شود. ساده‌تر بگوییم، کارها سریع‌تر در اداره انجام می‌شوند و پروژه‌های جدید سریع‌تر می‌توانند شروع شوند.

بهره‌وری بیشتر به درآمدهای بیشتری برای شرکت تبدیل می‌شود. از آنجا که اغلب خانواده‌ها و تقریبا همه شرکت‌ها به طور منظم از کامپیوترهای شخصی استفاده می‌کنند، اغلب کسب و کارها اکنون شروع به استفاده از فلش مموری تبلیغاتی کرده‌اند تا خدمات و اطلاعات شرکت را به وسیله آن به افراد منتقل کنند و در عین حال به مشتریان چیزی را ارائه دهند که بتوانند در آینده از آن استفاده کنند.

ما دوست داریم نقش پر رنگ فلش مموری تبلیغاتی را برجسته کنیم این حافظه‌های USB که معمولا در هر جایی می‌توانیم آنها را پیدا کنیم، با بیشتر کامپیوترهای شخصی سازگار هستند و قادر به ذخیره اطلاعات بیشتر نسبت به دی وی دی‌ها و سی‌دی‌های سنتی هستند.

این آیتم‌های تبلیغاتی قابل جابجایی بوده و می‌توان بارها آنها را پاک کرد و دوباره فایل‌ها را داخل آنها ذخیره کرد، سبک بوده و بسیار کوچک‌تر از دیسک‌های سنتی هستند.

موفقیت در کسب و کار با محصولات تبلیغاتی

رقابت زیادی در بازار کسب و کار برای بدست آوردن مشتریان بیشتر وجود دارد و البته بسیاری از کسب و کارها در حال مبارزه هستند و آخرین چیزی که در ذهن آنها وجود دارد، خرج کردن پول برای محصولات تبلیغاتی است.

در حالی که صنعت محصولات تبلیغاتی مانند بسیاری از صنایع شاهد رشد بسیاری بوده، اهمیت حفظ و گسترش نام برند در مقابل مشتریان فعلی و آینده از همیشه مهم‌تر شده است.

ایجاد وفاداری و حفظ مشتریان فعلی برای زنده ماندن در این طوفان اقتصادی که ما با آن مواجه هستیم بسیار مهم است. محصولات تبلیغاتی یک روش عالی برای حفظ رابطه خوب با مشتریان هستند. بله شما باید هدایای تبلیغاتی با کیفیت و خدمات برجسته با قیمت‌های مناسب را ارائه دهید، اما کافی نیست.

شما باید به مشتریان خود نشان دهید که آنها یک ضرورت حیاتی برای زنده ماندن شرکت شما بوده و برای شما بسیار ارزشمند هستند. با هدیه دادن محصولات تبلیغاتی قدردانی خود را نشان خواهید داد.

 

اگر شما با موفقیت، روابط خوبی با مشتری خود برقرار کنید، شرکت شما می‌تواند به راحتی این اقتصاد بد را تحمل کند. محصولات تبلیغاتی با گسترش نام شرکت موفقیت شما را در کسب و کار بیشتر خواهند کرد.

تعداد بسیار زیادی از آیتم‌های تبلیغاتی وجود دارند که می‌توانند با طرح لوگو و نام برند نشانه گذاری شوند و این آیتم‌ها را می‌توانید با هر بودجه‌ای تهیه کنید و برای کمپین بازاریابی خود از انها استفاده کنید.

 

هدایای تبلیغاتی دو هدف را محقق می‌کنند

 

محصولات تبلیغاتی در مرحله اول نشان دهنده قدردانی شرکت شما از مشتریان است و به آنها نشان می‌دهند که چقدر آنها برای شما مهم هستند. از طرف دیگر محصولات تبلیغاتی لوگو و نام برند شما را بارها و بارها تبلیغ خواهند کرد و باعث گسترش نام برند خواهند شد.

 

تحقیقات نشان می‌دهند که بیش از نیمی از مشتریانی که فقط یک بار از شرکتی خرید می‌کنند، به این دلیل معامله با آن شرکت را رها می‌کنند، چون احساس قدردانی نمی‌کنند. بنابر این امسال به خاطر هدیه ندادن، مشتریان خود را از دست ندهید و با این کار بر تعداد آنها اضافه کنید.

 

کلید برای انتخاب هدایای تبلیغاتی برای رویداد بازاریابی شما

 

در زمان برگزاری نمایشگاه‌ها، مسابقات ورزشی و بسیاری از انواع دیگر رویدادها می‌توانید کسب و کار خود را گسترش دهید. همه این رویدادها، محل‌های عالی برای استفاده از محصولات تبلیغاتی هستند تا نام تجاری شما را نشان دهند.

شما می‌توانید از آنها به عنوان محلی برای عرضه محصولات تبلیغاتی استفاده کنید و یا حتی آنها را برای جمع‌آوری پول برای یک موسسه خیریه محلی هدیه دهید. در زیر سه کلید ساده را آورده‌ایم تا در زمان انتخاب هدایای تبلیغاتی از آنها استفاده کنید.

 

1. از هدایای منحصر به فرد استفاده کنید

 

هدیه‌ای را انتخاب کنید که از بقیه هدایا متمایز باشد تا نام برند شما بیشتر به چشم بیاید. همیشه هدایای با کیفیت بازخورد بهتری خواهند داشت و بازگشت سرمایه بیشتری را در پی دارند.

از طرف دیگر کیفیت محصولات تبلیغاتی نشان دهنده برتری کسب و کار شما خواهد بود و این احساس را انتقال می‌دهند که شرکت شما خدمات مطلوبی را ارائه می‌دهد و اطمینان بیشتری را برای مشتریان در پی خواهد داشت.

 

2. محصولات مفید را انتخاب کنید

 

محصولات تبلیغاتی رویداد بازاریابی شما باید موردی باشند که مفید بوده و کاربرد داشته باشند. اگر مورد استفاده شما تقریبا هر روز توسط گیرنده مورد استفاده قرار گیرد، دیده شدن شما به حداکثر خواهد رسید. برخی مثال‌های خوب عبارتند از: خودکار، ساعت دیواری، فلش مموری و انواع وسایل پرکاربرد.

 

3. هدایای مرتبط را انتخاب کنید

 

محصولات تبلیغاتی که انتخاب می‌کنید باید ارتباطی با افراد هدف شما داشته باشند. پیغام بازاریابی و برند شما باید به چیزی که انتخاب می‌کنید ارتباط داشته باشند. باید سرگرم‌کننده، پویا، مفید و مرتبط باشند. مرتبط بودن هدیه بیشترین بازخورد را برای کسب و کار شما خواهد داشت.