هدایای تبلیغاتی اسکار

شرکت تبلیغاتی اسکار (بازرگانی وتولید هدایای تبلیغاتی)

هدایای تبلیغاتی اسکار

شرکت تبلیغاتی اسکار (بازرگانی وتولید هدایای تبلیغاتی)

محبوب ترین هدایای تبلیغاتی سال 2019

سازمان‌ها، صنایع و کسب‌وکارهای مختلف در هر سال به دنبال استفاده از روش‌های مختلفی در بازاریابی برای جذب مشتریان بیشتر و حفظ مشتریان قبلی خود هستند. یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی برای کسب‌وکارها هدایای تبلیغاتی هستند. در این مقاله پنج محصول از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی سال 2019 را معرفی می‌کنیم تا اگر قصد تهیه هدایای تبلیغاتی را برای مخاطبان و کارکنان خود دارید از آنها الهام بگیرید.

لیوان تبلیغاتی ، خودکار تبلیغاتی ، دفتر یادداشت ، جاکلیدی، کیف پول، فلش مموری تبلیغاتی ، ساک دستی تبلیغاتی ، قمقمه آب و... متداول‌ترین هدایای تبلیغاتی محسوب می‌شود اما اگر می‌خواهید تاثیرگذاری بیشتری روی مخاطبان خود داشته باشید محبوب‌ ترین هدایای تبلیغاتی سال 2019 را در نظر بگیرید. این محصولات عبارتند از: فنجان قهوه قابل استفاده مجدد، بطری آب عایق‌بندی‌شده، ساک خرید، پاوربانک، پیکسل یا بج سینه.

فنجان قهوه قابل استفاده مجدد

فنجان قهوه قابل استفاده مجدد محصولی سازگار با محیط زیست است که لذت نوشیدن یک قهوه خوش‌طعم را به مخاطبان شما پیشکش می‌کند. مصرف قهوه در تمام جهان رو به افزایش است و از آنجایی برای نوشیدن قهوه روزانه ده‌ها میلیون لیوان کاغذی و پلاستیکی استفاده می‌شود کارشناسان محیط زیست نگران این مصرف بی‌رویه و آسیب‌های آن به محیط زیست هستند.

اگر کارکنان کسب‌وکار شما فنجان‌های قهوه قابل استفاده مجدد را در اختیار داشته باشند در محل کار زباله کمتری تولید خواهد شد. با هدیه دادن این فنجان‌ها به کارکنان خود نشان دهید که برای حفظ محیط زیست اهمیت قائل هستید.

در حال حاضر تقاضا برای سفارش نوع عایق‌بندی‌شده فنجان‌های قهوه قابل استفاده مجدد گسترش پیدا کرده است. این فنجان‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند. شما می‌توانید آنها را با نام و لوگوی برند خود سفارشی‌سازی کنید تا هر بار که افراد در طول روز در آنها قهوه می‌نوشند به یاد برند شما بیفتند.

بطری آب عایق‌بندی‌شده

یکی از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی 2019 بطری آب عایق‌بندی‌شده بوده است. این بطری‌ها که در واقع به عنوان قمقمه محسوب می‌شوند قابلیت نگهداری مایعات سرد و گرم را دارند. بنابراین مخاطبان شما می‌توانند این بطری‌ها را در محل کار، خودرو، منزل، سفر و... استفاده کنند. وقتی افراد بطری آب تبلیغاتی را همراه خود حمل می‌کنند، نام برند شما در معرض دید دیگران قرار می‌گیرد.

محبوب‌ترین نوع بطری آب عایق‌بندی‌شده بطری عایق‌شده با مس است که حتی نوع ارزان‌قیمت آن نیز از کارایی مناسبی برخوردار است. این بطری گرمای نوشیدنی را تا 12 ساعت حفظ می‌کند. مخاطبان شما هر بار که این بطری را در دست می‌گیرند نام برندتان برایشان تداعی می‌شود و به آن تعلق خاطر پیدا می‌کنند.

ساک خرید

ساک خرید در طرح‌ها، اندازه‌ها، جنس‌ها و رنگ‌های مختلفی در بازار ارائه می‌شوند. این ساک‌ها از نگرانی کارشناسان محیط زیست که همواره درباره استفاده بی‌رویه از کیسه‌های پلاستیکی هشدار می‌دهند، می‌کاهد. این فرصت کم‌نظیر را از دست ندهید و با هر میزان از بودجه نوعی از ساک دستی را با نام و لوگوی برند کسب‌وکارتان سفارش دهید. مخاطبان شما در هنگام بیرون رفتن از منزل این ساک‌ها را در دست می‌گیرند در نتیجه رهگذران نیز متوجه برند شما خواهند شد.

پاوربانک

در سال‌های اخیر به دلیل استفاده از تلفن‌های همراه و تبلت، نیاز به پاوربانک بیشتر حس می‌شود. اگر به لحاظ بودجه امکان تهیه پاوربانک را به عنوان هدیه تبلیغاتی برای مخاطبان خود دارید حتما این هدیه تاثیرگذار را انتخاب کنید.

افرادی که در طول روز مجبورند به مکان‌های مختلف رفت‌وآمد کنند گاهی به پریز برق دسترسی ندارند و برای شارژ گوشی همراه یا تبلت به پاوربانک نیاز دارند. پاوربانک موردنظرتان را با نام و اطلاعات تماس برند خود سفارشی‌سازی کنید تا مخاطبان را به تماس با خود ترغیب کنید.

یکی از مزایای پاوربانک این است که برای استفاده در اختیار افراد دیگر نیز قرار می‌گیرد. بنابراین آنها نام برند شما را می‌بینند، اگر با برند شما آشنا نباشند در مورد آن کنجکاو خواهند شد و اگر از قبل مشتری شما باشند، نام برندتان برایشان تداعی شده و در ذهنشان تثبیت می‌شود.

پیکسل

یکی دیگر از محبوب‌ ترین هدایای تبلیغاتی سال 2019 پیکسل است. پیکسل نوعی بج سینه (Badge) با جنس‌‌های فلزی، پلاستیکی، چوب، چرم و... است که بسیاری از افراد آن را با هدف خاصی استفاده می‌کنند. برای مثال افراد سیاسی و ورزشکاران پیکسل‌هایی را با طرح پرچم کشورشان انتخاب می‌کنند. کسب‌وکارها نیز برای ایجاد اتحاد بین کارکنان و اعضای خود از پیکسل تبلیغاتی استفاده می‌کنند. کارمندی که پیکسل منقش به طرح برند شما را بر لباس خود زده است در واقع برند شما را تایید کرده است.

ارزان بودن پیکسل باعث شده یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی باشد. اگر بودجه تبلیغاتی محدودی در اختیار دارید این هدایای جذاب را برای مخاطبان خود انتخاب کنید.


با هدایای تبلیغاتی شب یلدا در ذهن مخاطبان ماندگار شوید

شب یلدا یکی از مناسبت‌های مهم و ارزشمندی است که همه اقوام ایرانی آن را با دور هم جمع شدن، تناول آجیل و خوراکی‌های یلدایی و تفالی بر دیوان خواجه حافظ شیرازی گرامی می‌دارند. اگر به عنوان صاحب کسب‌وکار قصد دارید هدیه تبلیغاتی برای مخاطبان و به‌ ویژه کارکنان خود تهیه کنید هدایای تبلیغاتی شب یلدا را فراموش نکنید.

هدایای تبلیغاتی که در مناسبت‌های خاص به مخاطبان اهدا می‌شود از تاثیرگذاری بالایی در توسعه برند و در نتیجه افزایش فروش و بهره‌وری برخوردار است. هدایای شب یلدا بسیار متنوع هستند و شما با هر میزان از بودجه می‌توانید این هدایا را برای مخاطبان و کارکنان کسب‌وکار خود تهیه کنید. قرار دادن فالی از اشعار خواجه حافظ در کنار این هدایا، تاثیرگذاری آنها را دوچندان خواهد کرد. در این مقاله با ما همراه باشید تا با هدایای تبلیغاتی شب یلدا آشنا شوید.

خوراکی‌های شب یلدا

در سفره یلدا میوه‌های رنگارنگی مانند انار، هندوانه، ازگیل، خرمالو و میوه‌های زمستانی، آجیل و تنقلات مخصوص شب یلدا حضور دارند. شام شب یلدا هم در هر منطقه از ایران طبق رسوم خاصی تدارک دیده می‌شود. در شیراز کلم پلو یا انار پلو می‌خورند، در گیلان انار مسما می‌پزند، در سنندج دلمه برگ مو طبخ می‌شود و در رودبار ماهی پلو طرفدار دارد.

خوراکی‌های یلدا متنوع و بسیار محبوب هستند. بنابراین شما می‌توانید با توجه به بودجه خود از این خوراکی‌ها تهیه کنید و در بسته‌بندی‌هایی با تم یلدا به مخاطبان خود عرضه کنید تا در این شب خاطره‌انگیز در کنار آنها باشید.

آجیل یلدا یکی از بهترین خوراکی‌های خوشمزه و پرطرفدار در میان مردم است. مقداری از این آجیل را که از پسته، بادام، فندق، گردو، نخود، کشمش، توت خشک، انجیر و باسلوق تشکیل شده در بسته‌بندی‌های خاص شب یلدا تهیه کنید و آن را به کارکنان خود هدیه دهید. با این کار تعلق خاطر آنها را به محل کارشان بیشتر خواهید کرد.

خوردن میوه‌های خشک هم در فصل سرما برای بسیاری از افراد خوشایند است. میوه‌های خشک مختلف را در جعبه‌هایی به شکل انار یا جعبه‌هایی با طراحی مرتبط به شب یلدا قرار دهید و نام برندتان را نیز روی آنها چاپ کنید تا در ذهن مخاطبان ماندگار شوید.

شکلات‌هایی به شکل انار یا دانه برف سفارش دهید و نام برندتان را به همراه شعری یلدایی روی بسته‌بندی آن چاپ کنید تا نام برندتان را به مخاطبان یادآوری کنید.

کوکی یکی دیگر از خوراکی‌هایی است که در اشکال بسیار متنوعی تهیه می‌شود. کوکی‌هایی به شکل دانه برف، انار، آدم برفی و... می‌تواند گزینه مناسبی برای شب یلدا باشد و به خصوص کودکان را سر ذوق بیاورد.

صنایع دستی

محصولات صنایع دستی یادآور هنر و فرهنگ ایرانی است. استفاده از صنایع دستی به عنوان هدایای تبلیغاتی شب یلدا مخاطبان را به وجد خواهد آورد. می‌توانید محصولات میناکاری مانند بشقاب میناکاری در اندازه‌های مختلف، گلدان، قندان، شکلات‌خوری و تابلوهای صنایع دستی را با نام برند خود سفارشی‌سازی کنید و آنها را به مخاطبان خاص خود هدیه دهید.

دیوان حافظ نفیس

دیوان حافظ جزء جدانشدنی سفره‌های یلدای ایرانیان است. از قدیم رسم است که در شب یلدا به دیوان خواجه حافظ تفال زده می‌شود و غزلی از او در مجلس خوانده می‌شود. شما می‌توانید دیوان حافظ نفیس را تهیه کنید و آن را به مخاطبان خود هدیه دهید.

ممکن است کنار دیوان حافظ یک خودکار یا جاکلیدی نیز قرار دهید و هدیه را به صورت یک پک فرهنگی تقدیم مخاطبان کنید. مخاطبان در شب یلدا دیوان حافظ با لوگوی برند شما را در دست می‌گیرند و تفالی بر آن می‌زنند. در آن لحظه نام برند شما به آنها یادآوری می‌شود و در ذهنشان تثبیت می‌شود.