هدایای تبلیغاتی اسکار

شرکت تبلیغاتی اسکار (بازرگانی وتولید هدایای تبلیغاتی)

هدایای تبلیغاتی اسکار

شرکت تبلیغاتی اسکار (بازرگانی وتولید هدایای تبلیغاتی)

موفقیت در کسب و کار با محصولات تبلیغاتی

 

رقابت زیادی در بازار کسب و کار برای بدست آوردن مشتریان بیشتر وجود دارد و البته بسیاری از کسب و کارها در حال مبارزه هستند و آخرین چیزی که در ذهن آنها وجود دارد، خرج کردن پول برای محصولات تبلیغاتی است.

در حالی که صنعت محصولات تبلیغاتی مانند بسیاری از صنایع شاهد رشد بسیاری بوده، اهمیت حفظ و گسترش نام برند در مقابل مشتریان فعلی و آینده از همیشه مهم‌تر شده است.

ایجاد وفاداری و حفظ مشتریان فعلی برای زنده ماندن در این طوفان اقتصادی که ما با آن مواجه هستیم بسیار مهم است. محصولات تبلیغاتی یک روش عالی برای حفظ رابطه خوب با مشتریان هستند. بله شما باید هدایای تبلیغاتی با کیفیت و خدمات برجسته با قیمت‌های مناسب را ارائه دهید، اما کافی نیست.

شما باید به مشتریان خود نشان دهید که آنها یک ضرورت حیاتی برای زنده ماندن شرکت شما بوده و برای شما بسیار ارزشمند هستند. با هدیه دادن محصولات تبلیغاتی قدردانی خود را نشان خواهید داد.


اگر شما با موفقیت، روابط خوبی با مشتری خود برقرار کنید، شرکت شما می‌تواند به راحتی این اقتصاد بد را تحمل کند. محصولات تبلیغاتی با گسترش نام شرکت موفقیت شما را در کسب و کار بیشتر خواهند کرد.

تعداد بسیار زیادی از آیتم‌های تبلیغاتی وجود دارند که می‌توانند با طرح لوگو و نام برند نشانه گذاری شوند و این آیتم‌ها را می‌توانید با هر بودجه‌ای تهیه کنید و برای کمپین بازاریابی خود از انها استفاده کنید.


هدایای تبلیغاتی دو هدف را محقق می‌کنند


محصولات تبلیغاتی در مرحله اول نشان دهنده قدردانی شرکت شما از مشتریان است و به آنها نشان می‌دهند که چقدر آنها برای شما مهم هستند. از طرف دیگر محصولات تبلیغاتی لوگو و نام برند شما را بارها و بارها تبلیغ خواهند کرد و باعث گسترش نام برند خواهند شد.


تحقیقات نشان می‌دهند که بیش از نیمی از مشتریانی که فقط یک بار از شرکتی خرید می‌کنند، به این دلیل معامله با آن شرکت را رها می‌کنند، چون احساس قدردانی نمی‌کنند. بنابر این امسال به خاطر هدیه ندادن، مشتریان خود را از دست ندهید و با این کار بر تعداد آنها اضافه کنید.


کلید برای انتخاب هدایای تبلیغاتی برای رویداد بازاریابی شما


در زمان برگزاری نمایشگاه‌ها، مسابقات ورزشی و بسیاری از انواع دیگر رویدادها می‌توانید کسب و کار خود را گسترش دهید. همه این رویدادها، محل‌های عالی برای استفاده از محصولات تبلیغاتی هستند تا نام تجاری شما را نشان دهند.

شما می‌توانید از آنها به عنوان محلی برای عرضه محصولات تبلیغاتی استفاده کنید و یا حتی آنها را برای جمع‌آوری پول برای یک موسسه خیریه محلی هدیه دهید. در زیر سه کلید ساده را آورده‌ایم تا در زمان انتخاب هدایای تبلیغاتی از آنها استفاده کنید.


1. از هدایای منحصر به فرد استفاده کنید


هدیه‌ای را انتخاب کنید که از بقیه هدایا متمایز باشد تا نام برند شما بیشتر به چشم بیاید. همیشه هدایای با کیفیت بازخورد بهتری خواهند داشت و بازگشت سرمایه بیشتری را در پی دارند.

از طرف دیگر کیفیت محصولات تبلیغاتی نشان دهنده برتری کسب و کار شما خواهد بود و این احساس را انتقال می‌دهند که شرکت شما خدمات مطلوبی را ارائه می‌دهد و اطمینان بیشتری را برای مشتریان در پی خواهد داشت.


2. محصولات مفید را انتخاب کنید


محصولات تبلیغاتی رویداد بازاریابی شما باید موردی باشند که مفید بوده و کاربرد داشته باشند. اگر مورد استفاده شما تقریبا هر روز توسط گیرنده مورد استفاده قرار گیرد، دیده شدن شما به حداکثر خواهد رسید. برخی مثال‌های خوب عبارتند از: خودکار، ساعت دیواری، فلش مموری و انواع وسایل پرکاربرد.


3. هدایای مرتبط را انتخاب کنید


محصولات تبلیغاتی که انتخاب می‌کنید باید ارتباطی با افراد هدف شما داشته باشند. پیغام بازاریابی و برند شما باید به چیزی که انتخاب می‌کنید ارتباط داشته باشند. باید سرگرم‌کننده، پویا، مفید و مرتبط باشند. مرتبط بودن هدیه بیشترین بازخورد را برای کسب و کار شما خواهد داشت.

نکاتی که درباره محصولات تبلیغاتی وجود دارند


اگر شما از محصولات تبلیغاتی در کسب و کار خود استفاده می‌کنید و یا در حال ارائه این محصولات هستید. مطمئنا از فواید استفاده از محصولات تبلیغاتی مطلع هستید.


در اینجا حقایقی در مورد هدایای تبلیغاتی وجود دارد که شاید شما تا به حال آنها را نمی‌دانستید


اولین آیتم‌های تبلیغاتی در سال 1789 در جریان انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا در بین مردم توزیع شدند. کسب و کارهایی که بیشتر از همه از هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند، فعال در آموزش، امور مالی، بهداشت و درمان و ساخت و ساز هستند.

مشتریان و مصرف کنندگان به طور متوسط بیش از شش ماه از آیتم‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند و آنها را نگه می‌دارند. بیشتر اشخاص حداقل یک آیتم تبلیغاتی را در آشپزخانه خود دارند، بسیاری از افراد از یک آیتم در محل کار خود استفاده می‌کنند و این آیتم‌ها را حتی می‌توانید در اتاق خواب هم پیدا کنید.  


قبل از دریافت محصولات تبلیغاتی، تعداد کمی از افراد با تبلیغ کننده تجارت کرده بودند و بعد از دریافت آیتم‌های تبلیغاتی اغلب آنها با کسب و کار ارائه دهنده این آیتم‌ها وارد معامله شدند و احساس بهتری از برند داشتند.

آیتم‌های تبلیغاتی بیشتر در یاد مردم می‌مانند به عنوان مثال بیش از نیمی از افراد نام برند ارائه دهنده محصولات تبلیغاتی که در سال‌های گذشته دریافت کرده بودند را به یاد می‌آورند در مقابل آن تعداد کمی از افراد بعد از گذشت زمان کوتاهی تبلیغ رادیویی و تبلیغات تلویزیون را به یاد می‌آورند.

اضافه کردن یک آیتم تبلیغاتی در زمان تبلیغات در رسانه‌ها می‌تواند میزان تاثیر گذاری آنها را به میزان قابل توجهی بالا ببرد.


کدام محصولات تبلیغاتی را افراد استفاده می‌کنند

کیسه‌های خرید یکی از ارزان‌ ترین محصولات تبلیغاتی هستند و محل نمایش زیادی هم دارند و بازگشت سرمایه بالایی خواهند داشت. بیش از سی درصد از مردم یک کیسه خرید مارکدار دارند و از آن در هنگام خرید استفاده می‌کنند.

با داشتن محیط مناسب برای نمایش نام و لوگوی برند، کیسه‌های خرید بیشتر از هر محصول دیگری نمایش برند را ممکن می‌کنند و موارد کاربرد بسیاری هم دارند.

اکثر افراد می‌گویند مفید بودن یک آیتم تبلیغاتی دلیل اصلی نگه داشتن آن است و از محصولات مفید می‌توان به محصولات بهداشتی، ایمنی و لوازم جانبی رایانه‌ای و ابزار نوشتن اشاره کرد.

پوشاک و بعد از آن ابزار نوشتن، کیسه‌ها، تقویم‌ها و وسایل نوشیدنی از آیتم‌های تبلیغاتی برتر هستند که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. خانم‌ها بیشتر تمایل به دریافت کیف، نوشت افزار و تقویم دارند و مردان پیراهن و کلاه را ترجیح می‌دهند.


محصولات مفید و کاربردی دارای تاثیر بالا


تمامی افراد در صورتی که امکان انتخاب داشته باشند، محصولی را انتخاب می‌کنند که آن را مفید می‌دانند. مردم دوست ندارند محصولاتی که مورد نیاز آنها نیست را دریافت کنند و در صورت ارائه موارد بدون استفاده تبلیغ برند شما به صورت منفی خواهد بود و افراد از برندی که محصولات بدرد نخور ارائه می‌دهد خرید نخواهند کرد.

افراد مختلف این آیتم‌های تبلیغاتی را نگه داشته و از آن در زندگی روزمره استفاده می‌کنند. بیش از نیمی از مردم از آیتم‌های تبلیغاتی تا دو سال نگهداری می‌کنند. چهل و هشت درصد از مصرف کنندگان تمایل زیادی به دریافت آیتم‌های تبلیغاتی دارند و از گرفتن آنها خوشحال خواهند شد. اکثر مصرف کنندگان نام برند محصولات تبلیغاتی که در دو سال گذشته دریافت کرده‌اند را به درستی به یاد می‌آورند.

ارائه محصولات مفید و استفاده از آنها به عنوان آیتم‌های تبلیغاتی یک تصویر مطلوب‌تری از کسب و کار را در بین افراد هدف ایجاد می‌کند. تنها یک نفر در هر پنج نفر آیتم‌های تبلیغاتی ناخواسته را دور می‌اندازد.

مزایای ساعت دیواری تبلیغاتی و کاربردهای مختلف آن


آیا می‌دانستید که یکی از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی که شرکت‌ها برای نیازهای بازاریابی خود استفاده می‌کنند ساعت دیواری است؟

این محصولات تبلیغاتی اغلب اوقات برای نیازهای بازاریابی به دلیل تطبیق پذیری و کارآیی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شما متوجه خواهید شد که تعدادی از شرکت‌ها از ساعت دیواری تبلیغاتی برای فعالیت‌های بازاریابی خود استفاده می‌کنند.

این آیتم‌ها اغلب برای افرادی که در شرکت کار می‌کنند و یا افرادی که اغلب به ساعت‌ها برای بررسی زمان نگاه می‌کنند و می‌توان گفت برای اکثر افراد مفید خواهند بود.

ساعت‌های مختلف که برای این منظور استفاده می‌شوند باعث جلب نظر افراد به لوگو و نام برند شده و دیده شدن برند را افزایش می‌دهند.

شما متوجه خواهید شد که تعداد زیادی از ساعت‌های دیواری که روی دیوار شرکت برخی از همکاران خود می‌بینید، نام برند، لوگو و یا پیام تجاری بر روی خود دارند.

ارائه این محصولات که شرکت‌ها به عنوان هدایای تبلیغاتی به افراد هدف خود می‌دهند باعث خواهد شد علاوه بر یادآوری برند توسط آنان، افرادی که در پیرامون این افراد هستند هم با برند و نوع فعالیت شرکت آشنا شوند.


ساعت دیواری و رومیزی


ساعت دیواری تبلیغاتی یکی از انواع محصولات تبلیغاتی است که شرکت‌ها از آن برای بازاریابی استفاده می‌کنند، چرا که این محصولات را می‌توانند در اندازه‌ها، شکل‌ها و رنگ‌های مختلف سفارش دهند.

انتخاب بین ساعت دیواری و ساعت رومیزی برای نیازهای بازاریابی‌تان می‌تواند بسیار ساده باشد.

محصولات تبلیغاتی که شما در فکر ارائه آن هستید می‌توانند برای هدف قرار دادن افراد خاص و مورد نظر شما ساخته شوند و این می‌تواند انتخاب‌های شما را به طور قابل توجهی مشخص کند.

به عنوان مثال، اگر کمپین بازاریابی شما افرادی را هدف قرار می‌دهد که در شرکت‌ها کار می‌کنند، ممکن است بخواهید به جای ساعت دیواری برای چنین کمپینی ساعت رومیزی را در نظر بگیرید.

از طرف دیگر اگر هدف شما گسترش برند در بین افراد مختلف و ارائه آن در مراکز خرید و مراکز تفریحی است ساعت دیواری تبلیغاتی بهترین گزینه خواهد بود.


ساعت رومیزی


این ساعت‌ها به راحتی می‌توانند راه خود را بر روی میز افرادی که می‌خواهید هدف قرار دهید پیدا کنند و آنها به راحتی می‌توانند برند شما را معرفی کنند.

شما حتی می‌توانید برای اطمینان از اینکه افرادی که این محصول تبلیغاتی را دریافت می‌کنند از آنها در میزهای خود استفاده کنند، حتی می‌توانید ساعت‌های رومیزی برای میز کار را انتخاب کنید.

برخی از انواع مختلفی که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید عبارتند از: ساعت با مداد و کاغذ، مدل‌هایی با جای کارت ویزیت، آنهایی که دارای قاب عکس هستند، و آنهایی که می‌توانند به عنوان وزنه کاغذ عمل کنند.


ساعت دیواری


از این ساعت‌ها اغلب برای هدف قرار دادن تعداد زیادی از مردم استفاده می‌شوند.

ممکن است به این دلیل باشد که این موارد اغلب زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند که با استفاده از آنها شرکت‌ها می‌توانند خانواده‌ها، کارگران اداره و توده‌های مردم را هدف قرار دهند.

ساعت دیواری به عنوان محصول تبلیغاتی برای تمامی شرکت‌ها مفید خواهد بود که با استفاده از آن می‌توانند نشان لوگو و نام برند خود را در بین افراد بسیاری گسترش دهند.

ساعت دیواری تبلیغاتی اغلب توسط شرکت‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که محصولاتی را می‌فروشند که اغلب همه می‌توانند از آن استفاده کنند، مانند غلات، اتومبیل، نوشیدنی‌ها و چیزهای مشابه دیگر که مورد استفاده در بین عموم مردم را دارند.