هدایای تبلیغاتی اسکار

شرکت تبلیغاتی اسکار (بازرگانی وتولید هدایای تبلیغاتی)

هدایای تبلیغاتی اسکار

شرکت تبلیغاتی اسکار (بازرگانی وتولید هدایای تبلیغاتی)

اهمیت ترویج محصولات تبلیغاتی به روش هوشمندانه


ارائه هدایای تبلیغاتی یک تکنیک کارآمد ترویج کالا یا خدمات با اهداف بلند مدت و کوتاه مدت برای افزایش فروش یک شرکت، مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت‌های متعددی وجود دارند که از انواع مختلفی از استراتژی‌ها برای ارتقاء نام برند و محصولات خود استفاده می‌کنند.

ارتقاء برند با محصولات تبلیغاتی به یک فاکتور مهم تبدیل شده که رشد تقریبا هر نوع تجارت را تعیین می‌کند. این روزها تقریبا هیچ‌کس نمی‌تواند یک کسب‌وکار را بدون تبلیغات مناسب تصور کند. گسترش نام برند می‌تواند به عنوان یک هدف اصلی برای همه صاحبان کسب‌وکار در نظر گرفته شود. روش‌های مختلفی وجود دارند که در آنها کارآفرینان می‌توانند کسب‌وکار خود را توسعه دهند.

تبلیغات و بازاریابی در رویدادها یا تبلیغات ویدیویی فقط برای چند نفر، برخی از استراتژی‌های تبلیغاتی هستند که بعضی از مالکان تجاری آنها را انتخاب می‌کنند.


مزایای اصلی استفاده از هدایای تبلیغاتی


ارتقاء کارآمد یک محصول با استفاده از مزایای محصولات تبلیغاتی یا خدمات مطلوب، مشتریان را جذب می‌کند. بنابراین، چه کسب‌وکار شما کوچک و چه بزرگ باشد، گسترش نام برند بسیار مهم است اگر می‌خواهید در کسب‌وکار موفقیت کسب کنید.

فراگیر شدن نام برند به طور موثر به احتمال زیاد باعث افزایش میزان مشتریان و در نتیجه، فروش محصولات و یا خدمات شما می‌شود.

اگر به درستی انجام شود، محصولات تبلیغاتی می‌توانند به شما کمک کنند تا تاثیر طولانی مدتی بر روی مشتریان وفادار و آینده خود داشته باشید.

هدایای تبلیغاتی همچنین می‌توانند به شما کمک کنند تا کسب‌وکار خود را ارتقاء دهید. همیشه می‌توانید از نمونه‌های رایگان به عنوان محصولات تبلیغاتی استفاده کنید.

محصولات تبلیغاتی می‌توانند به عنوان انگیزه برای کارمندان به کار روند. محصولات تبلیغاتی در افزایش نمایش خدمات یا محصولات جدید بسیار مفید خواهند بود.

صاحبان مشاغل مختلف از محصولات تبلیغاتی مختلف استفاده می‌کنند. این موارد تبلیغاتی می‌توانند شامل، انواع خودکار، تی‌شرت، لیوان سرامیکی ، ساعت و فلش مموری تبلیغاتی باشند. هر کسب‌وکار می‌تواند عملا محصول تبلیغاتی را انتخاب کند که نیازهای واقعی آنها را برآورده می‌کند. محصولات تبلیغاتی اساسا از دو استراتژی استفاده می‌کنند:

استراتژی فشار: این نوع از استراتژی تبلیغاتی بر جذب مشتری به سمت محصولات یا خدمات با استفاده از محصولات تبلیغاتی متمرکز است، در نتیجه تمایل مشتری برای خرید محصول مورد نظر را افزایش می‌دهد.

استراتژی کشش: با استفاده از این استراتژی، شرکت چندین گزینه برای خرید یک محصول یا سرویس برای هر نوع خدمات خود ارائه می‌کند.


انواع تبلیغات را می توان به چهار دسته تقسیم کرد


تبلیغات چاپی: این نوع تبلیغات، محصول و خدمات را به شکل بنر، روزنامه یا مجله، در معرض دید قرار می‌دهند.

تبلیغات رسانه‌ای: این نوع تبلیغات محصول شامل نمایش‌های تجاری، برگزاری مسابقات تلویزیونی یا انواع دیگر برنامه‌ها در رسانه‌ها است.

تبلیغات آنلاین: این فعالیت شامل منتشر کردن مقالات در پست‌های وبلاگ سایت‌های پر بازدید و موارد بسیار بیشتر دیگر است.

استفاده از محصولات تبلیغاتی در تبلیغات: همانطور که نام آن نشان می‌دهد، در این نوع تبلیغ، با ارائه محصولات تبلیغاتی به افراد باعث گسترش نام برند به مدت طولانی خواهد شد.

در حال حاضر، شرکت تبلیغاتی اسکار با ارائه انواع مختلف محصولات و خدمات تبلیغاتی با قیمت‌های مناسب آماده کمک به کمپین بازاریابی شما خواهد بود. ارائه محصولات تبلیغاتی برای کسب و کارهای جدید یک ایده بسیار خوب است.

شرکت تبلیغاتی اسکار خدمات با کیفیت بالا و قیمت مناسب را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. صاحبان کسب‌وکار بدون توجه به نوع کسب و کاری که دارند می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند. این استراتژی‌های ارتقاء می‌توانند برای رشد یک کسب‌وکار کارساز باشند و می‌توانند به طور موثر محصولات و خدمات شما را در بازار معرفی کنند. انتخاب استراتژی مناسب و روش ترویج صحیح می‌تواند برای کسب‌وکارها تفاوت ایجاد کند.


ترویج یک کسب‌وکار با استفاده از فلش مموری‌های تبلیغاتی


اگرچه فلش مموری تبلیغاتی بسیار کوچک است، اما ابزاری ضروری برای انتقال، ذخیره‌سازی، یا پشتیبانی اطلاعات دیجیتالی، فایل‌های رسانه‌ای، اسناد حساس و بسیاری از انواع دیگر محتوا و فایل‌های دیجیتال است. سی دی‌ها و دی وی دی‌ها برای ذخیره سازی اطلاعات قدیمی شده‌اند. امروزه، نوآوران به طور پیوسته تلاش می‌کنند تا ظرفیت ذخیره‌سازی و دیگر ویژگی‌های کلیدی فلش مموری را افزایش دهند.


تعداد کاربران فلش مموری به طور پیوسته در چند سال اخیر افزایش یافته است، بسیاری از مردم روزانه از آنها برای نیازهای شخصی و حرفه‌ای خود استفاده می‌کنند.

هرچه زمان می‌گذرد، استفاده از ابزار دیجیتال در دنیا بیشتر و بیشتر می‌شود. در نتیجه، تقاضا برای کامپیوترها، تلفن‌های همراه، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها، فلش مموری‌ها و یا وسایل جانبی دیجیتالی دیگر به طور مداوم در سراسر جهان در حال افزایش است.

تعجبی ندارد که بسیاری از مالکان تجاری، کارآفرینان، سازندگان سخت‌افزار و نرم‌افزار و توزیع کنندگان و نیز بسیاری از انواع دیگر سازمان‌ها شروع به استفاده از این محصولات تبلیغاتی سفارشی برای ارتقاء محصولات، خدمات و برند خود کرده‌اند. فلش مموری تبلیغاتی سفارشی امکان ارتقاء محصولات و برند شما را با استفاده از یک ابزار تبلیغاتی محبوب و با دوام به شما می‌دهد!

محصولات تبلیغاتی برای شرکت‌های ساختمانی


شرکت‌های ساختمانی با رقابتی تنگا تنگ از شرکت‌های تازه تاسیس و با سابقه در این حوزه مواجه هستند. هدایای تبلیغاتی ابزارهای بازاریابی کلیدی برای کسب حسن‌نیت برای کسب‌وکار یک شرکت هستند.

دریافت کنندگان کالاهای تبلیغاتی چیزی به دست می‌آورند تا زندگی روزمره‌شان را کمی ساده‌تر کنند، و این آیتم‌ها توجه افراد را به لوگوی روی هدیه به طور مکرر جلب می‌کنند. محصولات تبلیغاتی در ذهن و قلب مشتریان نفوذ می‌کند و به برند شما کمک می‌کند به یاد ماندنی شود.

در حقیقت، بسیاری از بررسی‌ها نشان می‌دهند که چگونه دریافت کنندگان محصولات تبلیغاتی تبدیل به مشتری می‌شوند. انجمن بین‌المللی تبلیغات یک نظرسنجی را برای پیدا کردن تاثیر و نفوذ محصولات تبلیغاتی بر روی مشتریان انجام داد. نتایج این تحقیق ما را با قدرت این محصولات برای جذب مشتری به یک کسب‌وکار، شگفت‌زده می‌کند.

براساس این نظرسنجی، اکثر دریافت کنندگان مورد بررسی محصولات تبلیغاتی می‌توانند تبلیغ کنندگان و کسب‌وکار آنها را به یاد بیاورند. این آمار، بازاریابان را شگفت‌زده می‌کند چون دیگر ابزارهای بازاریابی قادر به دستیابی به چنین نتایجی نیستند.

به عنوان مثال، تنها نیمی از مشتریان می‌توانستند تبلیغ کنندگانی را که تبلیغ خود را در یک نشریه چاپ کرده بودند، بشناسند. علاوه بر این، ما می‌دانیم که این معرفی چقدر برای بازاریابان و کسب‌ و کار آنها مفید است.

زمانی که یک مشتری راضی از کسب‌وکار شما در حضور افراد دیگر صحبت می‌کند، شما مصرف کنندگان بیشتری را به دست می‌آورید. این نظرسنجی نشان می‌دهد که ارائه محصولات تبلیغاتی قادر به جذب بیش از ۵۰۰ % افراد در مقایسه با ارسال یک نامه درخواست است.

به طور مشابه، مشخص شد که افرادی که محصولات تبلیغاتی دریافت می‌کنند تصویری مثبت از شرکت در ذهن آنها ایجاد می‌شود. این نظرسنجی نشان داد که بیشتر شرکت کنندگانی که محصولات تبلیغاتی را دریافت می‌کنند نگرش مطلوبی نسبت به شرکت پیدا می‌کنند.

تا آنجا که به اهداف یک شرکت در بازار و در میان مشتریان هدف مربوط می‌شود، ارائه محصولات تبلیغاتی تجاری برای شرکت‌های ساخت و ساز نتایج مورد نظر را ارائه می‌دهد. دریافت کنندگان این هدایا گفتند که آنها این اقلام را با خود حمل می‌کنند و عده‌ای گفتند که آنها حداقل یک‌بار در روز از این اقلام استفاده کرده‌اند.

این تحقیق همچنین نشان داد که مردم محصولات خود را به مدت شش ماه تا یک سال حفظ کرده‌اند. این به این معنی است که زمان کارکرد یک محصول به اندازه کافی خوب است که گیرنده با شرکت و کسب‌وکار شما درگیر شود. این را با روزنامه و تبلیغات تلویزیونی مقایسه کنید، که به سرعت از حافظه محو می‌شوند چون آنها بخشی از زندگی روزمره ما نمی‌شوند.

این موارد و بسیاری از مزایای دیگر بازاریابی کسب‌وکار با محصولات تبلیغاتی باید شما را ترغیب کند تا محصولی را انتخاب کنید که مفید باشد. این آیتم‌های تبلیغاتی را به کارمندان خود به عنوان یک انگیزه و پاداش و یا به طور اتفاقی به عنوان هدایای تبلیغاتی برای مردم در کنار یک نمایش یا برنامه تجاری توزیع کنید.


در اینجا محصولات تبلیغاتی خوبی برای شرکت‌های ساخت‌وساز وجود دارد


۱. کلاه‌های محافظ


برای کارگران ساخت‌وساز کلاه‌های ایمنی به عنوان معیاری برای ایمنی به شمار می‌آید. این کلاه‌ها در طیف متنوعی از رنگ‌ها و ویژگی‌های ایمنی ساخته می‌شوند.

این محصول یک هدیه مفید است و برای مدتی طولانی با کارگران خواهد بود، کارگران شرکت‌های ساخت‌وساز شما را تبلیغ می‌کنند و مشتریان برای اجرای ایده‌های طراحی خود به کسب‌وکار شما مراجعه می‌کنند. حتما بر روی کلاه آرم شرکت خود را قرار دهید.


۲. متر نواری


مترهای نواری بخشی از کار ساخت‌وساز هستند که همه به آن نیاز دارند تا سطوح را اندازه‌گیری کنند. مترهای نواری در اندازه‌های مختلف موجود هستند و بسیاری از آنها با یک گیره فلزی و یک بند مچی بادوام همراه بوده و یکی از محصولات تبلیغاتی پر کاربرد هستند.


۳. شب رنگ گیره دار


دستورالعمل‌های ایمنی برای ایمنی افراد طراحی شده‌اند. این شب رنگ‌ها از دور نمایان می‌شوند. نوعی از آنها را بخرید که قلاب دارند تا این محصولات تبلیغاتی به راحتی حمل شوند. نشان تجاری شما در این موارد کوچک به طور واضح دیده می‌شود.


۴. مخروط احتیاط


نشانه‌های احتیاط به شکل مخروط، یک بخشش کامل برای مشتریان شما است، زیرا آنها دوست دارند از این موارد احتیاطی استفاده کنند. آن را با آرم و شعار خود سفارشی‌سازی کنید.


۵. جاکلیدی چراغ‌دار


جاکلیدی چراغ‌دار برای استفاده از کلید در مکان‌های تاریک بسیار مناسب بوده و در کارگاه‌های ساختمانی از آن استقبال زیادی خواهد شد. برای ایمن‌سازی کلیدها به راحتی می‌توانند مفید باشند. این محصول برای مدتی طولانی با کاربران خواهد بود.


۶. ظرف آب


کارگران ساخت‌وساز برای رفع تشنگی خود به آب نیاز دارند. ظرف‌های آب وسایلی مفید برای گرم نگه داشتن مایعات گرم برای بیش از ۵ ساعت هستند. مایعات سرد هم می‌توانند به مدت ۲۴ ساعت سرد نگه داشته شوند.


۷. ساک دستی


این کیف به خاطر دوام آن مشهور است و می‌تواند بسیاری از وسایل را در خود جای دهد. یک قسمت اصلی بزرگ، یک جیب جلویی و یک جیب داخلی، به اضافه یک محفظه کفش دارد. مطمئنا یک ساک دستی، هدیه مفیدی برای کسی است که هر روز به محل کار می‌رود.


۸. دفترچه یادداشت جیبی


این دفترچه ۵۰ صفحه دارد و یک پوشش پلی پروپیلن محکم و یک قلم دارد. گیرنده می‌تواند جزئیات حیاتی را در یک محل ساخت‌وساز داخل آن یادداشت کند.


۹. کیف‌های غذای رنگی


کارگران ساخت‌وساز و افراد دیگر می‌توانند ظرف‌های ناهار خود را در این کیف‌های کوچک نگه دارند. دقت کنید که طرح لوگو و اطلاعات تماس خود را بر روی آن چاپ کنید.


۱۰. خودکار


خودکارها نیز برای کارگران ساختمانی و افرادی که در ساخت و ساز فعال هستند بسیار مفید هستند. این یکی از محصولات تبلیغاتی خوب است.

شرکت‌های ساختمانی با استفاده از این محصولات تبلیغاتی مفید مشتریان بیشتری جذب خواهند کرد. آرم شرکت و پیام برند خود را بر روی هدیه برای قابلیت دید بهتر کسب‌وکار خود قرار دهید.

تبلیغات شما بر روی هر دیوار با ساعت دیواری تبلیغاتی


ساعت دیواری یکی از انواع موارد تبلیغاتی است که به نظر نمی‌رسد کارآیی خود را از دست بدهد. با وجود این واقعیت که این ساعت‌ها هدایای تبلیغاتی بسیار قدیمی هستند، امروزه شرکت‌ها هنوز آزادانه از آنها به عنوان وسیله‌ای برای ترویج کسب و کار خود استفاده می‌کنند.

اما به خاطر این که یک آیتم تبلیغاتی قدیمی بوده و هر کسی در این سال‌ها استفاده مداوم از آنها را تجربه کرده است، این آیتم‌ها باید به طور مداوم تغییر یابند تا بتوانند ابزار تبلیغاتی موثر، حتی در این روزها هم باقی بمانند.


طراحی ساعت دیواری تبلیغاتی


هر نوع ساعت دیواری می‌تواند به عنوان یک تبلیغ موثر به کار رود. نکته کلیدی در اینجا این است که ببینید آیا طرح انتخابی شما فضای کافی برای چاپ نام یا لوگوی شرکت شما بر روی صفحه خود را داشته باشد. در برخی موارد، نوآوری بیشتر و حتی شکل نمایش زمان نیز مهم تلقی می‌شود.


در اینجا چند نکته وجود دارد که برای به دست آوردن نتایج مثبت با ساعت دیواری تبلیغاتی خود می‌توانید به دست آورید:

شکل ساعت دیواری تبلیغاتی شما باید با زمینه فعالیت شرکت همخوانی داشته باشد و بتوان آن را در هر جایی آویزان کرد. به عنوان مثال، شرکت‌هایی که محصولات غذایی تولید می‌کنند ممکن است از طرحی ویژه یک شکل خاص غذایی که ارائه می‌دهند، استفاده کنند.

یک شرکت تولید کننده لوازم مدرسه و نوشت افزار باید به خوبی در ساعت دیواری تبلیغاتی که ارائه می‌دهد، شکل یک خودکار یا یک دفتر را بکار برد و یا اگر لوگوی شرکت نمایان‌گر این موارد است به طور واضح آن را در صفحه ساعت قرار دهد تا با اولین نگاه موضوع فعالیت شرکت مشخص شود.


در موارد دیگر، ساعت دیواری تبلیغاتی طراحی نوآورانه‌ای را باید ارائه دهد تا مورد توجه قرار بگیرد. از رنگ‌های تاثیرگذار استفاده کنید تا توجه افراد را به خود جلب کند.

نام برند و پیام تبلیغاتی خود را به طور واضح بر روی صفحه آن چاپ کنید که بتوان با اولین نگاه آن را تشخیص داد و زمینه فعالیت شرکت را متوجه شد. از طرح‌های شلوغ و درهم که باعث دیده نشدن پیام شرکت می‌شوند استفاده نکنید.

روزهایی بودند که ساعت‌ها چیزی به جز یادآوری و نمایش زمان به مالک خود ارائه نمی‌کردند. برای بهبود تاثیر دیده شدن ساعت تبلیغاتی شرکت خود، از یک ساعت منحصر به فرد استفاده کنید که ترجیحا در هر ساعت یک آهنگ گوش نواز را به صدا در می‌آورد و یا ساعت را اعلام می‌کند.

انواع دیگر ساعت دیواری تبلیغاتی همچنین یک برنامه قابل برنامه‌ریزی دارند که به ساعت اجازه می‌دهد تا یک پیام را با استفاده از چراغ‌های ال ای دی به نمایش درآورند و یا یک چراغ در هر ثانیه چشمک زده و توجه افراد را به خود جلب کند.

ساعت دیواری تبلیغاتی امروزه فقط یک ساعت نیست. آنها معمولا ترکیبی از یک ساعت و چند عملکرد دیگر هستند که ماهیت خلاق تولید کنندگان را نشان می‌دهند.

برخی مثال‌ها شامل ساعت‌هایی هستند که به عنوان یک نور اضطراری عمل می‌کنند و در زمان قطع برق به وسیله چراغی که در خود دارند محیط را روشن می‌کنند. ساعت‌هایی وجود دارند که زمان را به صورت دیجیتالی نشان می‌دهند. همچنین ساعت‌هایی وجود دارند که یک کابینت کوچک برای نگهداری اشیاء کوچک دارند.

محصولات تبلیغاتی برای معرفی  یک کسب و کار استفاده می‌شوند. آیتم‌های تبلیغاتی برای نمایش نام و لوگوی شرکت و در صورت امکان خدمات و محصولات را هم به اطلاع مردم و مشتریان خواهند رساند.

انواع مختلف محصولات را می‌توان به عنوان آیتم‌های تبلیغاتی استفاده کرد اما ساعت دیواری تبلیغاتی معمولا در محیط‌های عمومی نصب می‌شود و افراد زیادی آن را خواهند دید و نمایش برند به بهترین صورت انجام می‌شود. استفاده از محصولات متنوع که نام و لوگوی شرکت شما را بر روی خود دارند، باعث در معرض دید قرار گرفتن بیشتر کسب و کار شما خواهد شد.

فلش مموری تبلیغاتی سفارشی برای نمایشگاه‌ها بخش دو



مزایای فلش مموری تبلیغاتی نسبت به سایر دستگاه‌های ذخیره‌سازی قابل حمل


فلش مموری مزایای خاصی را نسبت به انواع دیگر دستگاه‌های ذخیره‌سازی قابل حمل، به ویژه دیسک نرم ارائه می‌دهد. اندازه و شکل آنها کوچک و جمع و جور است و قاب آنها را بسیار ساده و راحت می‌سازند تا بتوانند هر جایی، در یک جیب یا کیف جا بگیرند و به هر جایی منتقل شوند.

فلش مموری می‌تواند ظرفیت اطلاعات بیشتری داشته باشد، ظرفیت‌های ذخیره‌سازی آنها می‌تواند از 2 گیگابایت تا 128 گیگابایت یا حتی بالاتر هم باشد. به علاوه اندازه و قیمت آنها به طور مداوم در حال کم شدن است.

برخلاف دیگر دستگاه‌های ذخیره‌سازی سنتی، فلش مموری با طراحی پایدارتری ساخته می‌شود که آنها را نسبت به خراش‌های سطحی مقاوم می‌کند، بر خلاف سی‌دی‌های معمولی. این باعث می‌شود اطلاعات امن‌تر شوند.


فلش مموری سریع‌تر عمل می‌کند


از آنجا که حافظه فلش از قطعات متحرک استفاده نمی‌کند، احتمال خرابی آن کم و قابل‌اعتمادتر است. استفاده از این نوع حافظه بسیار آسان است. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که آنها را وصل کنید. روزهایی بودند که کامپیوترها فقط فلاپی درایو و درایو سی دی داشتند. در حال حاضر پورت USB را در تمام کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ و مک بوک‌ها می توان یافت. به خاطر قابلیت استفاده مجدد آنها، درایوهای حافظه USB دوست‌دار محیط زیست هستند. فلش مموری تبلیغاتی می‌تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی خلاقانه و سازگار در نظر گرفته شود.

به عنوان آیتم‌های بازاریابی، این حافظه‌های USB تبلیغاتی، ارزش جدیدی را به محصولات تبلیغاتی اضافه کرده‌اند. از آنجا که آنها را می‌توان برای دوره‌های زمانی طولانی استفاده کرد، فلش مموری تبلیغاتی ارزان‌تر و کارآمدتر از دیگر رسانه‌های تبلیغاتی مثل تلویزیون، رادیو، روزنامه‌ها یا سایر هدایای تبلیغاتی و تجاری هستند.

ما باید به خاطر داشته باشیم که بهترین بازخورد را یک کسب و کار می‌تواند از توزیع این محصولات تبلیغاتی به دست آورد، این یک واقعیت است که هر بار افراد به این محصول دسترسی داشته باشند و از آن استفاده کنند نام برند، لوگوی شرکت، یا پیام شما به کاربر نمایش داده خواهد شد.

تمام این ویژگی‌ها، فلش مموری تبلیغاتی را برای هر فعالیت تبلیغاتی موفق، انتخاب می‌کنند. ایده‌آل برای اینکه توسط شرکت‌ها برای گسترش آگاهی از تنوع محصولات و خدمات شما در نمایشگاه‌های تجاری، کنفرانس‌های تجاری، و همایش‌ها عرضه شود، این موارد هیجان‌انگیزترین چیز در اقلام تبلیغاتی هستند. علاوه بر این، بعید است که آنها منسوخ شوند و یا محبوبیت خود را از دست دهند. طبق گفته تولیدکنندگان، هر حافظه یواس‌بی کاربردهای زیادی دارد و باعث می‌شود که مشتریان به گونه‌های مختلفی از آنها استفاده کنند.


تعامل با مشتریان با استفاده از فلش مموری تبلیغاتی سفارشی


همان طور که قبلا ذکر شد، درایوهای حافظه USB به یک استراتژی بازاریابی قوی و موثر تبدیل شده‌اند. در اینجا برخی از مزیت‌های اصلی این آیتم‌ها که بر روی کسب و کار شما تاثیر خواهند گذاشت ارائه شده است.

بازدهی کالاهای مارک‌دارنسبت به تبلیغات رادیویی و تلویزیونی و یا سایر تبلیغات چاپی بهتر شده است. استفاده از هدایای تبلیغاتی کاربردی به کسب و کار شما اجازه می‌دهد که به طور خاص هدف خود را مشخص کرده و به مخاطبین هدف خود در سطح شخصی‌تر دسترسی پیدا کنید. این استراتژی هدف‌گذاری، بهتر از این است که شما پول خود را برای کسانی خرج کنید که به فعالیت شما نیاز ندارند، این وجوه بازاریابی در حوزه‌ای استفاده می‌شود که به احتمال زیاد به شما یک بازگشت اساسی در سرمایه‌گذاری اولیه‌تان می‌دهد.


یادآوری دائمی


تبلیغات رسانه‌ها از قبیل رادیو، تلویزیون و رسانه‌های چاپی، کالاهای تبلیغاتی را عرضه نمی‌کنند و اگر متوقف شوند از یادها خواهند رفت. اگر شما آیتم‌های تبلیغاتی مارک‌داری را انتخاب کنید که مخاطب هدف شما روزانه از آن استفاده کند، مشتریان شما یک یادآوری پیوسته از پیام تبلیغاتی و نام برند شما دریافت خواهند کرد.

تماس فیزیکی با یک مورد تبلیغاتی با دقت انتخاب‌شده تاثیر بیشتری نسبت به رسانه‌های گذرا چون تبلیغات تلویزیونی یا رادیو و یا مطالب چاپی خواهد داشت. چه آنها واقعا از آن آگاه باشند یا نباشند، مخاطبان هدف اطلاعات دریافت‌شده را در نظر گرفته و آنها را در مورد محصولات و یا خدمات شما زمانی که نیاز به خرید دارند، در نظر می‌گیرند.


حفظ وفاداری مشتری


هدایای تبلیغاتی راه را برای تعامل بیشتر با مشتریان هموار می‌کنند، شرکت شما را تبلیغ می‌کنند و کسب و کار شما را در ذهن افراد نگه می‌دارند. هدایای مارک‌دار تاثیر زیادی در وفاداری مشتری و ابزاری کارآمد برای جذب افراد جدید هستند.

در صورتی که یک هدیه تبلیغاتی به خوبی انتخاب شده باشد، مشتریان احتمالی شما را متقاعد می‌کند که به جای رقبا از شما خرید کنند. فلش مموری یک موقعیت بازاریابی و تبلیغاتی عالی ایجاد می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که بر روی آنها لوگو و پیام تبلیغاتی شرکت را چاپ کنید.