هدایای تبلیغاتی مانند فلش مموری تبلیغاتی یک روش فوقالعاده برای تبلیغ یک برند خاص، محصول یا سرویس است. آیتمهای تبلیغاتی قابلیت دید یک کسب و کار را افزایش میدهند.
محصولات سفارشی شده و فلش مموری تبلیغاتی که با چاپ لوگو و نام برند بر روی آنها متمایز شدهاند، تاثیر زیادی بر روی گسترش نام برند خواهند داشت. این محصولات را هم میتوان به عنوان تشکر هدیه داد تا از مشتریان برای حمایت شان تشکر کنند.
فلش مموری تبلیغاتی را میتوان در اکثر جاها پیدا کرد. همان طور که مصرف کنندگان بیشتر و بیشتر با استفاده از تکنولوژی کارهای خود را انجام میدهند، فلش مموری تبلیغاتی به عنوان یک محصول تبلیغاتی با تکنولوژی بالا بسیار محبوب میشود.
به عنوان یک مزیت دیگر، در داخل فلش مموری تبلیغاتی میتوان اطلاعات شرکت، توضیحات محصولات، شرح خدمات را بارگذاری و ذخیره کرد و به افراد هدف هدیه داد.
با این کار علاوه بر جلب توجه افراد به شرکت با هدیه دادن فلش مموری تبلیغاتی ، اطلاعات شرکت را هم به آنها منتقل میکنید و این اطلاعات باعث خواهد شد راحتتر با شما ارتباط برقرار کنند. کسب و کارها میتوانند از این فنآوری به عنوان ابزار مدیریت محتوا استفاده کنند و مشتریان را قادر سازند تا محتوای وب سایت شرکتی خود را باز کنند که در آن فروش و تخفیف ویژه میتواند اعلام شود.
برای کسب و کارهای آنلاین، این کار به آنها اجازه میدهد تا از تکنولوژی، برای ردیابی هدایای تبلیغاتی خود استفاده کنند. کسب و کارهای آنلاین میتوانند اطلاعات مهم محصولات، آدرس و دادههای مربوط به وب سایت خود را در آن ذخیره و انتقال دهند.
با تبدیل کامپیوترها به یک ابزار ضروری روزمره، موارد با تکنولوژی بالا یک راه عالی برای کسب و کارها برای حفظ نام و لوگو بطور مداوم در مقابل چشم مردم است.
این ابزار به عنوان یک روش آسان برای دسترسی به فایلهای شخصی و یا در کسب و کارها برای انتقال اسناد و یا عکسها در نظر گرفته میشوند. فلش مموری میتواند به طور موثر برندهای تجاری را تبلیغ کند، چون آنها در تمام زمانهای استفاده در کامپیوتر کاربران قابل رویت هستند.
این لوازم تبلیغاتی مورد نیاز مردمی خواهد بود که خواهان یک روش مناسب و امن برای ذخیره دادهها و اطلاعات هستند، تا بعدا بتوانند از آن اطلاعات استفاده کنند.
فلش مموری تبلیغاتی سفارشی که بر روی آن یک آرم تجاری حک میشود، یک روش تبلیغاتی مورد توجه خواهد بود، زیرا در هر جایی که کاربران در زمان استفاده، آنها را به لپ تاپهای خود متصل میکنند، لوگوی شرکت در همه جا دیده میشود. این یک موقعیت برد - برد برای مشتری و صاحب کسب و کار است. برای هر فلش مموری که هدیه داده میشود، برای کسب و کار شما فرصتی ایجاد شده تا یک مشتری جدید را جذب کنید. مصرف کننده از این هدیه استقبال کرده و از آن در هر جایی استفاده کند شرکت شما را تبلیغ خواهد کرد.
زمانی که در آن کامپیوترها شروع به حکومت بر زندگی روزمره ما میکنند و به احتمال زیاد این گسترش رو به پیشرفت است، به همین دلیل است که فلش مموری تبلیغاتی یک ابزار تبلیغاتی عالی خواهد بود.
فلش مموری تبلیغاتی سفارشی، رمز موفقیت شما در کسب و کار است و اطلاعات مربوط به شرکت را میتواند به هر جایی منتقل کند، و تاثیرگذاری زیادی را بر روی اطرافیان فرد هدیه گیرنده هم داشته باشد.
هدایای تبلیغاتی اسکار مارکدار از قبیل خودکار و جاکلیدی را در همه جا میتوانید پیدا کنید، اما آنها واقعا برای گسترش کسب و کار مفید هستند؟ ما سعی خواهیم کرد به این سوال پاسخ دهیم تا شما مزایای این تبلیغات را برای کسب و کار خود بیشتر درک کنید.
خودکارها، جاکلیدیها، دفترچههای یادداشت، نگهدارندههای کارتهای کسب و کار و فلش مموری تبلیغاتی یو اس بی فرصتهایی هستند که میتوانید لوگو و نام برند خود را بر روی آنها چاپ کنید و به عنوان هدایای تبلیغاتی به افراد هدف خود هدیه دهید. اما آیا آنها واقعا برای کسب و کار مفید و سود آور هستند؟
اساسا دو روش برای اهداف بازاریابی بکار میرود. موارد مفید یا تزیینی نشانهگذاری شده با نام و لوگوی شرکت، که به صورت رایگان توزیع میشوند، هدایای تبلیغاتی نامیده میشوند. مواردی که به عنوان مشوق برای یک اقدام خاص هدیه داده میشوند به عنوان کالاهای تشویقی شناخته میشوند.
طبق مطالعات، کاملا بله. یک مطالعه در مورد هدایای تبلیغاتی در میان افراد مختلف انجام شد، نشان داد که مواردی که به عنوان هدایای تبلیغاتی شناخته میشوند از همه اشکال تبلیغات در تلویزیون، رادیو و تبلیغات چاپی، موثرتر بوده و تاثیرات بیشتری بر روی افراد میگذارند.
یافتههای کلیدی که در مورد هدایای تبلیغاتی میتوان به آنها اشاره کرد، موارد زیر هستند:
۸۴ درصد از مردم نام برند، محصولات و یا خدمات شرکتی که از آن محصول تبلیغاتی دریافت کرهاند را به یاد دارند
۴۲ درصد از آنها پس از دریافت این محصولات از یک متخصص تبلیغاتی، احساس مطلوبتری دارند
۲۴ درصد نشان میدهد که آنها به احتمال زیاد با شرکتی که هدایای تبلیغاتی را از آن دریافت میکنند، کار خواهند کرد
۶۲ درصد پاسخ دهندگان با شرکت تبلیغ کننده بعد از دریافت آیتم تبلیغاتی کار کردهاند
میانگین هزینه برای هر دیده شدن (یعنی، چند بار یک فرد شما را میبیند) برای یک هدیه تبلیغاتی بسیار ناچیز خواهد بود، که باعث میشود نسبت به هر رسانه دیگری هزینه کمتری داشته باشد.
طبق تحقیقات انجامشده توسط انجمن بینالمللی محصولات تبلیغاتی (PPAI)، یک انجمن غیر انتفاعی برای صنعت محصولات تبلیغاتی، ۵۸ درصد از کسانی که در یک نظرسنجی شرکت کردهاند، گفتند که آنها محصولات تبلیغاتی را تا یک سال و یا حتی بیش از چهار سال حفظ کردهاند. حتی اگر گیرنده تنها یکبار در هفته از این مورد استفاده کند، این حداقل ۵۲ دفعه استفاده در طول یک سال خواهد بود.
همان مطالعه نشان میدهد که دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی نظر مثبت قابل توجهی در مورد یک کسب و کار بعد از دریافت هدیه خواهند داشت. هدایای تبلیغاتی باعث افزایش تصویر کلی و درک مثبت بیشتری از کسب و کار شما خواهد شد و احتمال زیادی وجود دارد تا این آشنایی منجر به استفاده از خدمات شما شود.
پاسخ این سوال بله است. افرادی که هدایای تبلیغاتی دریافت میکنند به احتمال زیاد نام شرکت هدیه دهنده را نسبت به رسانههای تبلیغاتی مانند مجلات، تلویزیون و روزنامهها راحتتر به یاد میآورند. محصولات تبلیغاتی که در زندگی مشتری مفید و کاربردی هستند، به احتمال زیاد بسیار موثرتر از آن چیزی هستند که مشتریان آن را نادیده بگیرند و البته نباید از محصولات ارزان قیمت و بی کیفیت استفاده شود که دریافت کنندگان آن را نادیده بگیرند.
هدیه تبلیغاتی باید زندگی آنها را به طریقی کوچک بهبود بخشد.
باید مقرون به صرفه باشند تا بتوانید آن را به مشتریان بدهید.
هدایای تبلیغاتی باید با اطلاعات شرکت شما شخصی سازی شده باشد تا زمانی که افراد از آن استفاده میکنند، شرکت، محصولات و خدمات شما به یاد آنها بیاید.
هدایای متنوعی را بنا به رشته فعالیت کسب و کار خود میتوانید انتخاب کنید. از میان آنها کم هزینهترین و پر کاربردترین محصول، خودکار تبلیغاتی است. این آیتم را میتوانید برای تبلیغات هر کسب و کاری استفاده کنید و با هزینه کم شناسایی از برند خود را گسترش دهید. از محصولاتی استفاده کنید که دوام بالایی داشته باشند، تا بتوانند مدت زمان طولانی برند شما را تبلیغ کنند. خودکار تبلیغاتی را میتوانید در انواع مختلف از مدلهای ارزان قیمت تا انواع لوکس پیدا کنید.
ایدههای دیگر عبارتند از:
جاکلیدی یا اقلامی که مصرف روزانه داشته و مورد استفاده عموم باشند. کیف برای کارتهای بانکی، تقویمهایی در اندازههای مختلف، از تقویمهای دیواری و رومیزی تا سر رسیدها و تقویمهای مغناطیسی مورد استفاده در خانه، گیرههای کاغذهای یادداشت با نگهدارنده مغناطیسی و بطور کلی هر چیزی که نام برند شما بر روی آن بوده و مورد توجه افراد هدف شما قرار گیرد، می تواند یک هدیه تبلیغاتی باشد.
محصولات تبلیغاتی oscargift.co فقط برای شرکتهای بزرگ صنعتی نیستند. چه شما یک سازمان کوچک باشید که به دنبال رشد کسب و کار خود هستید، یا یک شرکت تازه تاسیس شده که میخواهد به بازار جدید برسد، ارائه محصولی که نام شرکت و لوگوی شما بر روی آن چاپ شده موثرترین راه برای شناساندن شرکت شما است. در اینجا پنج چیز را خواهیم گفت که اگر هدایای تبلیغاتی بخشی از ترکیب بازاریابی شما نباشند، وجود نخواهند داشت.
زمانی که محصولات تبلیغاتی را ارائه میدهید، تنها دریافت کننده آن نیست که پیام شما را میبیند.
آیتم تبلیغاتی شما را اعضای خانواده، دوستان، همکاران و هر کسی که در ارتباط با فرد هدیه گیرنده است، خواهد دید و آگاهی از برند شما بیشتر خواهد شد.
در حالی که نگرانی اصلی شما باید بازاریابی برای مخاطب هدفتان باشد، اما محصولات تبلیغاتی شما به شدت میتوانند بر روی اطرافیان مخاطبان شما تاثیر بگذارند و افرادی که شما هرگز آنها را ندیدهاید را با شرکت شما آشنا کنند.
محصولات تبلیغاتی نیز در مقایسه با سایر واسطههای تبلیغاتی بازخورد بیشتری به شما میدهند. تبلیغات تلویزیونی هزینه بالایی دارند و در صورت اتمام پخش، به سرعت از یادها خواهد رفت.
افراد میتوانند تبلیغات مجله شما را بدون توجه ورق بزنند. تنها محصولات تبلیغاتی یک تجربه آگاهانه و تعاملی برای پیام بازاریابی شما فراهم میکنند.
ایجاد یک تصویر مثبت از برند یک شبه اتفاق نمیافتد. شما باید به طور مداوم نظرات مشتریان خود را در طول سالها در نظر گرفته و با ارائه آنچه که نیاز دارند و با چاپ پیام خود بر روی محصولات تبلیغاتی پر کاربرد، تصویر خوبی از برند خود را به خانه آنها هدایت کنید.
تحقیقات نشان میدهند که محصولات تبلیغاتی تاثیر مثبت بیش از ۴۲ درصدی در میان افراد هدف دارند.
با ارتباط دادن برند خود با رویدادهای خیریه یا اجتماعی و با توزیع محصولات تبلیغاتی برای برجسته کردن نام شرکت و مشارکت مثبت آن، حسن نیت افراد را ایجاد کنید.
مشتریان راضی خرید میکنند و برمی گردند. محصولات تبلیغاتی را برای درست کردن شرایط (برای مثال، ارائه در زمان انتظار طولانی)، یا به عنوان یک هدیه مجانی برای تشکر از خرید به مشتریان خود بدهید.
دریافت یک هدیه باعث میشود که مردم احساس خاص بودن کنند و این هدیه حسن نیت شما را به مشتریان نشان میدهد و نشان خواهد داد که آنها برای کسب و کار شما ارزشمند هستند و مورد قدردانی قرار میگیرند. علاوه بر این، همه از یک پیشنهاد مجانی خوششان میآید.
هر مالک کسب و کار میخواهد در بین مردم بیشتر شناخته شود و این آشنایی باعث فروش بیشتر خواهد شد. ارائه محصولات تبلیغاتی یک روش قدرتمند برای جلب توجه به برند شما است.
این امر به ویژه در نمایشگاهها صادق است که در آن شرکت کنندگان در حال مبارزه برای جذب بازدید کنندگان برای بازدید از غرفههای خود هستند.
هیچ چیز مانند یک پیشنهاد مجانی برای شکستن یخ مشتریان بالقوه و درگیر کردن آنها در یک مکالمه وجود ندارد.
به علاوه، آنها بیشتر به تبلیغ بازاریابی شما گوش میدهند، چون شما یک هدیه به آنها دادهاید.
اگر محصولات تبلیغاتی شما برای دریافت کنندگان مفید و یا جذاب باشد، آنها این هدیه را نگه خواهند داشت و از آن استفاده خواهند کرد. پنجاه و سه درصد مردم حداقل یکبار در هفته از محصول تبلیغاتی استفاده میکنند، به این معنی که این محصولات تاثیر زیادی در به خاطر سپردن خدمات و یا محصولات شما در بین افراد خواهد داشت.
هر بار که از محصولات تبلیغاتی شما استفاده شود نام برند شما در ذهن آنها تکرار خواهد شد. تکرار کلید به خاطر سپردن یک پیام است. با ارائه محصولات تبلیغاتی مفید، شما نمایش مکرر نام برند خود را تکرار کرده و به آنها کمک میکنید که شرکت شما و آنچه که در مورد آن است را به خاطر بسپارند.
آیا در حال حاضر از محصولات تبلیغاتی برای بازاریابی کسب و کار خود استفاده میکنید؟ اگر اینطور است، موفقیتهای خود را در قسمت نظرات زیر به اشتراک بگذارید. ما همیشه به دنبال ایدههای خوبی هستیم که با بقیه به اشتراک بگذاریم.
هدایای تبلیغاتی اسکار مارکدار از قبیل خودکار و جاکلیدی را در همه جا میتوانید پیدا کنید، اما آنها واقعا برای گسترش کسب و کار مفید هستند؟ ما سعی خواهیم کرد به این سوال پاسخ دهیم تا شما مزایای این تبلیغات را برای کسب و کار خود بیشتر درک کنید.
خودکارها، جاکلیدیها، دفترچههای یادداشت، نگهدارندههای کارتهای کسب و کار و فلش مموری تبلیغاتی یو اس بی فرصتهایی هستند که میتوانید لوگو و نام برند خود را بر روی آنها چاپ کنید و به عنوان هدایای تبلیغاتی به افراد هدف خود هدیه دهید. اما آیا آنها واقعا برای کسب و کار مفید و سود آور هستند؟
اساسا دو روش برای اهداف بازاریابی بکار میرود. موارد مفید یا تزیینی نشانهگذاری شده با نام و لوگوی شرکت، که به صورت رایگان توزیع میشوند، هدایای تبلیغاتی نامیده میشوند. مواردی که به عنوان مشوق برای یک اقدام خاص هدیه داده میشوند به عنوان کالاهای تشویقی شناخته میشوند.
طبق مطالعات، کاملا بله. یک مطالعه در مورد هدایای تبلیغاتی در میان افراد مختلف انجام شد، نشان داد که مواردی که به عنوان هدایای تبلیغاتی شناخته میشوند از همه اشکال تبلیغات در تلویزیون، رادیو و تبلیغات چاپی، موثرتر بوده و تاثیرات بیشتری بر روی افراد میگذارند.
یافتههای کلیدی که در مورد هدایای تبلیغاتی میتوان به آنها اشاره کرد، موارد زیر هستند:
۸۴ درصد از مردم نام برند، محصولات و یا خدمات شرکتی که از آن محصول تبلیغاتی دریافت کرهاند را به یاد دارند
۴۲ درصد از آنها پس از دریافت این محصولات از یک متخصص تبلیغاتی، احساس مطلوبتری دارند
۲۴ درصد نشان میدهد که آنها به احتمال زیاد با شرکتی که هدایای تبلیغاتی را از آن دریافت میکنند، کار خواهند کرد
۶۲ درصد پاسخ دهندگان با شرکت تبلیغ کننده بعد از دریافت آیتم تبلیغاتی کار کردهاند
میانگین هزینه برای هر دیده شدن (یعنی، چند بار یک فرد شما را میبیند) برای یک هدیه تبلیغاتی بسیار ناچیز خواهد بود، که باعث میشود نسبت به هر رسانه دیگری هزینه کمتری داشته باشد.
طبق تحقیقات انجامشده توسط انجمن بینالمللی محصولات تبلیغاتی (PPAI)، یک انجمن غیر انتفاعی برای صنعت محصولات تبلیغاتی، ۵۸ درصد از کسانی که در یک نظرسنجی شرکت کردهاند، گفتند که آنها محصولات تبلیغاتی را تا یک سال و یا حتی بیش از چهار سال حفظ کردهاند. حتی اگر گیرنده تنها یکبار در هفته از این مورد استفاده کند، این حداقل ۵۲ دفعه استفاده در طول یک سال خواهد بود.
همان مطالعه نشان میدهد که دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی نظر مثبت قابل توجهی در مورد یک کسب و کار بعد از دریافت هدیه خواهند داشت. هدایای تبلیغاتی باعث افزایش تصویر کلی و درک مثبت بیشتری از کسب و کار شما خواهد شد و احتمال زیادی وجود دارد تا این آشنایی منجر به استفاده از خدمات شما شود.
پاسخ این سوال بله است. افرادی که هدایای تبلیغاتی دریافت میکنند به احتمال زیاد نام شرکت هدیه دهنده را نسبت به رسانههای تبلیغاتی مانند مجلات، تلویزیون و روزنامهها راحتتر به یاد میآورند. محصولات تبلیغاتی که در زندگی مشتری مفید و کاربردی هستند، به احتمال زیاد بسیار موثرتر از آن چیزی هستند که مشتریان آن را نادیده بگیرند و البته نباید از محصولات ارزان قیمت و بی کیفیت استفاده شود که دریافت کنندگان آن را نادیده بگیرند.
هدیه تبلیغاتی باید زندگی آنها را به طریقی کوچک بهبود بخشد.
باید مقرون به صرفه باشند تا بتوانید آن را به مشتریان بدهید.
هدایای تبلیغاتی باید با اطلاعات شرکت شما شخصی سازی شده باشد تا زمانی که افراد از آن استفاده میکنند، شرکت، محصولات و خدمات شما به یاد آنها بیاید.
هدایای متنوعی را بنا به رشته فعالیت کسب و کار خود میتوانید انتخاب کنید. از میان آنها کم هزینهترین و پر کاربردترین محصول، خودکار تبلیغاتی است. این آیتم را میتوانید برای تبلیغات هر کسب و کاری استفاده کنید و با هزینه کم شناسایی از برند خود را گسترش دهید. از محصولاتی استفاده کنید که دوام بالایی داشته باشند، تا بتوانند مدت زمان طولانی برند شما را تبلیغ کنند. خودکار تبلیغاتی را میتوانید در انواع مختلف از مدلهای ارزان قیمت تا انواع لوکس پیدا کنید.
ایدههای دیگر عبارتند از:
جاکلیدی یا اقلامی که مصرف روزانه داشته و مورد استفاده عموم باشند. کیف برای کارتهای بانکی، تقویمهایی در اندازههای مختلف، از تقویمهای دیواری و رومیزی تا سر رسیدها و تقویمهای مغناطیسی مورد استفاده در خانه، گیرههای کاغذهای یادداشت با نگهدارنده مغناطیسی و بطور کلی هر چیزی که نام برند شما بر روی آن بوده و مورد توجه افراد هدف شما قرار گیرد، می تواند یک هدیه تبلیغاتی باشد.