هدایای تبلیغاتی اسکار

شرکت تبلیغاتی اسکار (بازرگانی وتولید هدایای تبلیغاتی)

هدایای تبلیغاتی اسکار

شرکت تبلیغاتی اسکار (بازرگانی وتولید هدایای تبلیغاتی)

کتاب‌های‌ نفیس تبلیغاتی هدیه فرهنگی برای گسترش نام تجاری کسب‌وکارها

محصولات فرهنگی تبلیغاتی بسیار ارزشمند هستند و تاثیرگذاری زیادی روی مخاطبان دارند. فرهنگ بر روی هر چیزی که تصورش را بکنید تاثیرگذار است. صاحبان کسب‌وکارها برای انتخاب هدایای تبلیغاتی می‌توانند محصولات فرهنگی را مد نظر قرار دهند. کتاب یکی از کالاهای فرهنگی است که اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست. شما می‌توانید برای توسعه کسب‌وکارتان از کتاب‌های‌ نفیس تبلیغاتی استفاده کنید.

مهم است برای انتخاب کالای فرهنگی نسبت به گروه مخاطبان و مشتریان کسب‌وکارتان شناخت داشته باشید. کتاب‌های نفیس در میان انواع محصولات فرهنگی از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند. این کتاب‌ها مورد علاقه بیشتر افراد است و در کتابخانه اکثر منازل به چشم می‌خورد. کتاب‌های نفیس شامل قرآن کریم، مفاتیح‌الجنان، نهج‌البلاغه و کتاب‌های اشعار کلاسیک نظیر دیوان حافظ، بوستان و گلستان سعدی، شاهنامه فردوسی، رباعیات خیام و... هستند که در قطع‌ها و جلدهای مختلف به بازار کتاب ارائه می‌شوند.

قرآن کریم در فرهنگ اسلامی ایرانی جایگاه مقدسی دارد. خانواده‌های ایرانی اولین چیزی را که در بدو ورود به منزل جدید همراه خود می‌برند قرآن و آینه است. اگر کسی از اعضای خانواده یا دوستان قصد سفر داشته باشد برای بدرقه او را از زیر قرآن رد می‌کنند تا صاحب قرآن پشت و پناهش باشد. قرآن کریم در جشن‌‌ها و مجالس ترحیم ایرانیان هم حضور ویژه‌ای دارد؛ عضو ثابت سفره‌های عقد و هفت‌سین است و حضورش برای همه دلگرم‌کننده و اطمینان‌بخش است.

اگر انتخاب قرآن کریم به عنوان هدیه تبلیغاتی در جهت اهداف بازاریابی برای کسب‌وکارتان است و شما را در پیشبرد موفقیت برندتان کمک می‌کند از این فرصت استفاده کنید. مفاتیح‌الجنان و نهج‌البلاغه نیز کتاب‌هایی دیگر از این دست هستند و بسته به گروه مخاطبان شما می‌توانند با لوگوی کسب‌وکار شما در اختیار مشتریان قرار بگیرند.

یکی دیگر از کتاب‌هایی که در منزل همه ایرانی‌ها حضور دارد دیوان حافظ است. مردم عادت دارند در شب یلدا و لحظه سال نو تفالی به دیوان خواجه بزنند و نظر او را درباره احوال و آینده خود جویا شوند. خواندن دیوان حافظ نفیسی که جلد چرمی دارد و از صفحات منقش به تذهیب تشکیل شده لذت و حظ غیر قابل وصفی دارد. شما می‌توانید این کتاب نفیس تبلیغاتی را به مشتریان خود هدیه دهید تا هر زمان که نام برند شما را در آن می‌بینند به یاد کسب‌وکار شما بیفتند و خاطره برندتان در ذهنشان تثبیت شود.

رباعیات خیام از دیگر کتاب‌های اشعار کلاسیک فارسی است که با توجه به فلسفه منحصربه‌فرد خیامی همواره مورد توجه افراد به ویژه فرهیختگان قرار می‌گیرد. خیام همگان را تشویق به شاد زیستن و لذت بردن از نعمت‌های بی‌شمار زندگی می‌کند و از دلبستگی به دنیا و غم بیهوده خوردن نهی می‌کند. «از دی که گذشت هیچ از او یاد مکن/ فردا که نیامده است فریاد مکن/ از نامده و گذشته بنیاد مکن/ حالی خوش باش و عمر بر باد مکن» با هدیه دادن این اثر ارزشمند به مخاطبان ضمن یادآوری نام برندتان، آنها را به خواندن ادبیات فارسی تشویق می‌کنید.

اگر در کسب‌وکارتان جلساتی با افراد خارجی دارید کتاب‌های نفیس تبلیغاتی انتخاب بی‌نظیری است تا ادبیات، سنت و فرهنگ غنی ایران را به آنها نشان دهید. رباعیات خیام و دیوان حافظ در بعضی چاپ‌ها دارای ترجمه به زبان‌های انگلیسی، فرانسه و آلمانی هستند و برای هدیه دادن به مخاطبان خارجی‌زبان گزینه شایسته‌ای محسوب می‌شوند.

کتاب‌های نفیس معمولا با جلدهای اعلا از جنس چرم طبیعی یا چرم مصنوعی و کاغذهای باکیفیت منقش به حاشیه تذهیب‌کاری تدوین و منتشر می‌شوند. خوشنویسی این کتاب‌ها بر عهده هنرمندان نامدار این رشته است. کتاب‌های اشعار هم با آثار مینیاتور هنرمندان بزرگی همچون استاد محمود فرشچیان و استاد آقامیری تزیین می‌شوند. بعضی از این کتابها دارای صفحات معطر هستند و بوی خوشی را از خود ساطع می‌کنند. برای محافظت بیشتر و زیبایی معمولا آنها را داخل جعبه‌های نفیس قرار می‌دهند.

با این هدیه فرهنگی خاص تاثیرگذاری نام برندتان را روی مخاطبان خواهید دید. سرمایه‌گذاری روی کتاب‌های نفیس تبلیغاتی نتیجه خوبی را برای رونق کسب‌وکارتان به همراه دارد.

مزایای فنجان قهوه قابل استفاده مجدد به عنوان هدیه تبلیغاتی

مدیران کسب‌وکارها کالاهایی را به عنوان هدایای تبلیغاتی انتخاب می‌کنند که ضمن داشتن جذابیت برای افراد کاربردی هم باشند. لیوان تبلیغاتی یکی از کالاهایی است که با توجه به متنوع بودن آن بسیار مورد توجه بازاریابان کسب‌وکارها قرار گرفته است. لیوان‌های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند. لیوان‌های سرامیکی بیش از سایر مدل‌ها مورد استقبال واقع شده است. اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای جلب نظر مخاطبان فنجان قهوه قابل استفاده مجدد را انتخاب کنید.

در سال‌های اخیر توجه به حفظ محیط زیست از سوی رسانه‌های مختلف به طور مرتب گوشزد می‌شود. اکثر افراد هر روز حدود هشت ساعت و حتی بیشتر را در محل کار می‌گذرانند. اگر برای هر بار نوشیدن آب، چای یا قهوه از لیوان یک‌بار مصرف کاغذی یا پلاستیکی استفاده کنند چه حجمی از زباله تولید خواهند کرد؟ شما به عنوان صاحب یک کسب‌وکار می‌توانید با هدیه دادن فنجان قهوه تبلیغاتی به کاهش تولید زباله در محل کار کمک کنید. از طرف دیگر به کارمندان و مخاطبان خود نشان می‌دهید برای محیط زیست ارزش قائل هستید و حفظ آن برای نسل‌های آینده از دغدغه‌های شماست.

شما با هدیه دادن فنجان قهوه قابل استفاده مجدد به مخاطبان و کارمندان نام تجاری خود را توسعه می‌دهید و فروش محصولات و خدماتتان را بهبود می‌بخشید.

فروشگاه‌هایی وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند فنجان قهوه را به سبک و دلخواه خودتان طراحی کنید و یا تصاویری از چهره اشخاص را روی آنها چاپ کنید. استفاده از این فنجان‌ها قطعا جذابیت بیشتری برای مخاطبان خواهد داشت.


چرا فنجان قهوه تبلیغاتی قابل استفاده مجدد یک ابزار بازاریابی عالی است؟


1.      سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت

فنجان‌های قهوه را می‌توان تا مدت‌ها استفاده کرد بنابراین شما یک بار برای این هدیه تبلیغاتی هزینه می‌کنید ولی تا مدت‌ها می‌توانید از تاثیرگذاری آن بر پیشبرد فروش و توسعه نام تجاری خود بهره ببرید.

بعضی از هدایای تبلیغاتی مانند خودکار معمولی یا دفتر یادداشت خیلی زود از بین می‌روند یا بدون استفاده کنار گذاشته می‌شوند اما فنجان قهوه مرتب و در طول روز بارها و بارها مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین نام برند شما در معرض دید مخاطبان خواهد بود و در ذهن آنها تثبیت می‌شود.

اگر به این فکر کنید که آیا در منزل یا محل کار فنجان قهوه تبلیغاتی دارید حتما جواب مثبت است. چون این فنجان‌ها همیشه قابل استفاده هستند در طول سال‌ها در وسایل مخاطبان باقی خواهند ماند و این یکی از مزیت‌های اصلی این فنجان‌ها به عنوان هدیه تبلیغاتی است. مناسب بودن قیمت آنها نیز مزیت دیگری است که به نفع کسب‌وکار شما تمام می‌شود.

2.      پیام‌هایی که نمی‌توان نادیده گرفت

 به اطرافتان نگاه کنید فنجان‌های قهوه قابل استفاده مجدد در همه جا وجود دارند. در محل کار این فنجان‌ها در طول روز بارها و بارها مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این فرصت استفاده کنید. نام، لوگو و شعار کسب‌وکارتان را روی آن حک کنید تا مخاطب در هر بار استفاده آن را ببیند. افراد معمولا در هنگام نوشیدن قهوه یا چای مدتی فنجان را در دست می‌گیرند و این باعث می‌شود پیام کسب‌وکار شما در معرض نگاهشان باشد.

حتی می‌توانید به فراتر از این موقعیت فکر کنید. اگر افراد فنجان قهوه تبلیغاتی را در طول روز همراه خود به مکان‌های مختلف حمل کنند افراد بیشتری با برند شما آشنا خواهند شد یا نام تجاری شما برایشان تداعی می‌شود. مطمئن باشید پیام‌های کسب‌وکار شما نادیده گرفته نمی‌شوند.

3. گزینه‌های بسیار برای همه افراد

 تنوع فنجان‌ قهوه قابل استفاده مجدد یکی از مزیت‌های مهم آن است. این فنجان‌ها در جنس‌های مختلف پلاستیکی و بامبو در بازار ارائه شده است. با تنوع رنگ‌ها و طراحی روی آنها همه چیز برای شما فراهم است تا از این ابزار تبلیغاتی نهایت استفاده را ببرید.

ممکن است فنجان‌های سرامیکی را انتخاب کنید که قابلیت شست‌وشوی آسانی دارند و بهداشتی‌تر هستند. اما این فنجان‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارند و ممکن است در استفاده روزمره از دست افراد کم‌دقت به زمین بیفتند و بشکنند.

4.      ترویج کسب‌وکار شما با حفظ محیط زیست

 با هدیه دادن فنجان قهوه تبلیغاتی به کارمندان و مشتریان از افزایش تولید زباله جلوگیری می‌کنید. فنجان‌های یک‌بار مصرف پلاستیکی غیرقابل بازیافت هستند و به محیط زیست آسیب می‌زنند. بنابراین با اهدای فنجان قهوه به مخاطبان نه تنها فروش کسب‌وکار خود را افزایش می‌دهید و نام تجاری خود را به بهترین شکل ممکن تبلیغ می‌کنید بلکه به سیاره زمین هم کمک می‌کنید.