هدایای تبلیغاتی اسکار

شرکت تبلیغاتی اسکار (بازرگانی وتولید هدایای تبلیغاتی)

هدایای تبلیغاتی اسکار

شرکت تبلیغاتی اسکار (بازرگانی وتولید هدایای تبلیغاتی)

استفاده از لیوان نشکن تبلیغاتی برای توسعه برند

هدایای تبلیغاتی یکی از ابزارهای موثر بازاریابی برای صاحبان کسب‌وکارهاست. شرکت‌ها با چاپ نام برند و لوگوی خود بر روی انواع محصولات تبلیغاتی نظیر انواع لیوان تبلیغاتی شامل لیوان سرامیکی، لیوان شیشه‌ای، ماگ قهوه، لیوان نشکن تبلیغاتی ، دفتر یادداشت، کیف، جاکلیدی، فلش مموری، پوشاک تبلیغاتی، خودکار، ست هد، سررسید و... و هدیه دادن آنها به مخاطبان و کارکنان کسب‌وکار خود برند خود را توسعه می‌دهند و نام برندشان را در ذهن آنها تثبیت می‌کنند.

کاربردی بودن هدیه تبلیغاتی یک از مولفه‌های مهمی است که باید به هنگام انتخاب آن در نظر گرفته شود. قطعا یک هدیه تبلیغاتی پرکاربرد زمان بیشتری توسط مخاطبان مورد استفاده قرار می‌گیرد در نتیجه بیشتر در معرض دید آنهاست و نام برند شما را به آنها یادآوری می‌کند.  

یکی از هدایای تبلیغاتی پرکاربرد چه برای مخاطبان و چه کارکنان کسب‌وکارها که مدیران بازاریابی همیشه آن را در نظر می‌گیرند لیوان تبلیغاتی است. انواع لیوان‌های تبلیغاتی با جنس‌ها و مدل‌های مختلف و در اندازه‌های متفاوت برای این منظور تولید می‌شوند. لیوان‌های سرامیکی، شیشه‌ای، استیل، کاغذی و پلاستیکی هر کدام برای گروهی از مخاطبان مناسب هستند.

اکثر کسب‌وکارها لیوان‌های تبلیغاتی را به دلیل برخورداری از مزایای بی‌شمار انتخاب می‌کنند. لیوان‌های تبلیغاتی قابلیت طراحی جذاب و خلاقانه را دارند و به دلیل برخورداری از فضای کافی این امکان را فراهم می‌کنند که طراح، نام برند، لوگو و شعار کسب‌وکار را روی لیوان چاپ کنند. لیوان‌ها در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند. لیوان‌های کوچک‌تر برای صرف قهوه به کار می‌روند. از بعضی لیوان‌ها که سایز بزرگ‌تر و پهنای بیشتری دارند می‌توان حتی برای سرو سوپ استفاده کرد. کارمندان، دانشجویان و دانش‌آموزان لیوان‌های تبلیغاتی را به عنوان جامدادی یا گلدان روی میز خود قرار می‌دهند. بنابراین یک لیوان تبلیغاتی جذاب و زیبا برای مخاطبان همیشه کاربردی است و نام برند شما که روی آن حک شده در جلو چشم مخاطبان قرار می‌گیرد.

در میان انواع لیوان‌ها، لیوان‌ نشکن تبلیغاتی مزایایی دارند که توانسته‌اند نظر صاحبان کسب‌وکارها را جلب کنند. این لیوان‌ها از مواد درجه یک پلیمری تولید می‌شوند. نشکن بودن، وزن سبک، شفافیت، ماندگاری و دوام، مقاومت در برابر گرما و سرما، کیفیت مناسب چاپ، قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی، قابلیت استفاده در مایکروویو و ضدخش بودن مزایای منحصربه‌فرد لیوان‌های نشکن است.

استفاده از این لیوان‌ها به دلیل نشکن بودن برای کودکان که احتمال افتادن لیوان از دستشان زیاد است مناسب است. برای سفر و گردش‌های خارج شهر هم لیوان‌های نشکن بسیار پرکاربرد هستند. وزن سبک آنها باعث می‌شود سبد پیکنیک شما به‌راحتی قابل حمل باشد. استفاده از لیوان‌ نشکن تبلیغاتی در کارگاه‌های صنعتی و در کل محیط‌هایی که با ابزارآلات در تماس هستند بسیار متداول است.

لیوان‌های نشکن قابلیت طراحی‌های متنوعی روی بدنه خود دارند. سطح براق این لیوان‌ها باعث می‌شود چاپ لوگو روی آنها نسبت به لیوان‌های سرامیکی با کیفیت بیشتر نشان داده شود. بهتر دیده شدن لوگو و نام برند هدف نهایی همه کسب‌وکارهاست. افراد لیوان‌های نشکن را به دلیل وزن سبک و قابلیت نشکن بودن به همراه خود به مکان‌های مختلف می‌برند. بنابراین افراد زیادی نام برند شما را روی لیوان‌ها می‌بینند و درباره برند شما کنجکاو می‌شوند. این لیوان‌ها برای کسب‌وکار شما تبلیغاتی متحرک محسوب می‌شوند.

برای کسب نتیجه بهتر از این ابزار بازاریابی، لوگو و نام برند خود را در دو طرف لیوان چاپ کنید تا از هر دو طرف قابل مشاهده باشد. با این کار نام برند شما در طول روز در معرض دید مشتریان و مخاطبان قرار می‌گیرد و در ذهن آنها تثبیت می‌شود.

لیوان‌های تبلیغاتی هدایایی کاربردی هستند که پس از استفاده دور انداخته نمی‌شوند و در طول زمان توسط مشتریان استفاده می‌شوند. از این طریق شما به طور غیرمستقیم مرتب در حال تبلیغ کسب‌وکارتان هستید. به زودی نتایج خوب این هدیه تبلیغاتی ارزان و مقرون‌به‌صرفه را در رشد و توسعه برند خود خواهید دید.