علیرغم نظر برخی از کارشناسان مبنی بر کم رونق شدن بازار خودرو به دلیل استفاده از مترو برای کار و فعالیتهای روزانه، واقعیت این است که صنعت خودرو رونق گرفته است. براساس تحقیقات با وجود رشد حمل و نقل عمومی اما مردم همچنان از خودرو استقبال میکنند.
بسیاری از آمار ثابت میکنند که صنعت خودرو برای چندین دهه است که همچنان به رشد خود ادامه میدهد. بازاریابان همچنین به ساخت استراتژیهایی برای جذب مصرف کنندگان هدف صنعت خودرو ادامه خواهند داد.
برای صنعت خودرو و تجارت، استفاده از محصولات تبلیغاتی برای خودرو در مقایسه با سایر تبلیغات گران قیمت مثل تبلیغات تلویزیونی بسیار ارزانتر است و برای جلب توجه مشتریان و جلب وفاداری آنها موثرتر هستند.
قدرت هدایای تبلیغاتی برای هدایت مشتریان و برنامههای وفاداری در حال حاضر از مطالعات اخیر مشخص شده است.
با توجه به تحقیقات انجمن محصولات تبلیغاتی، در مقایسه با تبلیغات تلویزیونی، چاپ و تبلیغات آنلاین، بیشترین میزان تبلیغات را محصولات تبلیغاتی به خود اختصاص میدهند. اگر هنوز قانع نشدهاید، استفاده از محصولات تبلیغاتی برای کسبوکار شما در صنعت خودرو کمک زیادی در شناسایی نام برند شما خواهند داشت.
این نظرسنجی میگوید ۷۳ درصد از دریافت کنندگان محصولات تبلیغاتی حداقل یکبار در هفته از این اقلام استفاده میکنند، در حالی که ۴۵ درصد از آنها حداقل یکبار در روز از این محصولات استفاده میکنند.
با این حال، موفقیت تبلیغات با محصولات تبلیغاتی به میزان زیادی به انتخاب درست آیتمها برای توزیع بستگی دارد. اکثر بازاریابان این هدایا را به طور تصادفی انتخاب میکنند و آیتمهای بدون هدف تاثیر عمدهای بر مصرف کنندگان نخواهند داشت.
در عوض، وقتی یک کمپین تبلیغاتی با دقت برنامهریزیشده را براساس اقلام تبلیغاتی راهاندازی کنید، شما باید به دو اصل پایبند باشید. اول، آیتمهایی را انتخاب کنید که برای مصرف کنندگان مفید هستند. ممکن است چند نوع محصول و هدایای مفید برای مصرف کنندگان وجود داشته باشند که آنها را به یاد شرکت و کسبوکار شما میاندازند. این به ایجاد آگاهی از برند و وفاداری به شرکت شما کمک میکند. دوم این که، این هدایا باید کیفیت خوبی داشته باشند به طوری که مدت زیادی برای مصرف کننده بتوانند کار کنند.
مصرف کنندگان هدف شما ممکن است با خودروی خود رانندگی کنند و به مسافرت بروند. آنها مطمئنا باید لوازم خود را سازمان دهی کنند. کیف مسافرتی مخصوص صندوق عقب یک هدیه عالی است چون محفظههای بزرگ دارد و چندین جیب برای ذخیره اقلام مسافرتی و خواربار و یک جای بطری هم دارد. میتوانید کیف مسافرتی را به خوبی با لوگو و شعار شرکت خود که در صنعت خودرو فعالیت دارد، سفارشی سازی کنید.
با استفاده از شارژر فندکی مصرف کنندگان شما میتوانند در هنگام سفر از آنها استفاده کنند، این هدایا قطعا عالی هستند. مشتریان شما میتوانند گوشی هوشمند، پاور بانک و دیگر وسایل الکترونیکی خود را با استفاده از آن شارژ کنند. شارژر فندکی ابزاری مفید برای تمامی افراد خواهد بود و میتواند اگر از جنس مرغوبی باشد برای سالها مورد استفاده قرار گرفته و افراد را به یاد شرکت و فعالیتهای شما بیاندازد. این شارژرهای فندکی در انواع یک خروجی و دو خروجی در دسترس هستند و برای تبلیغ شرکتهایی که در صنعت خودرو فعالیت دارند یک محصول تبلیغاتی مفید است.
کیف لوازم مورد نیاز خودرو برای هر رانندهای ضروری است. جعبه همه ابزار لازم را دارد که یک راننده بتواند برای محافظت از جان خود در مقابله با هر گونه شرایط اضطراری از آن استفاده کند. این ابزارها شامل یک لامپ استروب، یک چراغقوه، گیج فشار تایر، کابلهای باطری، دستکش و اقلام دیگر میشوند. با هدیه دادن این محصولات که لوگوی شرکت شما بر روی آن چاپ شده، حسن نیت مصرف کنندگان را در پی خواهد داشت. به خاطر دوام بالای کیف لوازم مورد نیاز خودرو، افراد به مدت طولانی این محصول را نگه میدارند و همواره نام شرکت شما را خواهند دید.
فرایند تولید تیرهای فولادی شامل: نورد گرم، اکستروژن، جوشکاری صفحات و اتصالات فشاری است. فرایند تولید غلطکهای بزرگ شامل اتصال دو ورق فولادی است که تحت فشار به یکدیگر متصل میشوند و یک فرآیند رایج برای تولید تیرهای غیر باربر است.
واقعیت این است که برای بسیاری از جادهها و پلهای امروزی، استفاده از بتن در طراحی بسیار رایج است. طبق گفته مک کورمک و براون (2007)، بیشتر سازههای T شکل صرفا از فولاد و یا بتن تنها ساخته نشدهاند، بلکه از ترکیب این دو مصالح، به عنوان مثال بتن مسلح ساخته میشوند.
اگر چه این اصطلاح میتواند در مورد هر یک از ابزارهای تقویت کننده صادق باشد، اما به طور کلی، این تعریف محدود به بتن ریزی در اطراف میلگرد محدود میشود. مک گرگور و همکاران (1997)، این ماده و استفاده از آن را در شاهتیر T شکل در طول زمانی طولانی توضیح میدهند و نتیجه گیری میکنند که این ماده برای سازههای موجود در معماری مدرن بسیار ارزشمند هستند.
این نشان میدهد که در نظر گرفتن مواد موجود برای یک کار مهندسی، مهندسان باید احتمالی را در نظر بگیرند که هیچ یک از مصالح به تنهایی برای کار مناسب نیستند؛ بلکه ترکیب چندین ماده با هم ممکن است بهترین راه حل باشد. بنابراین، فولاد و بتن با هم میتوانند یک گزینه ایده آل باشند.
بتن به تنهایی شکننده است و در نتیجه تنش برشی در شاهتیر T شکل در محل اتصال وب و فلنج بوجود میآیند. به این دلیل است که از ترکیب فولاد و بتن در شاهتیر T شکل استفاده میشود. لیم، پارماسوام و لی (1987) در مورد مشکل تنش برشی که منجر به شکست اتصالات فلنج در شبکه در هنگام بارگیری بحث میکنند. این امر اگر در دنیای واقعی رخ دهد میتواند فاجعه آمیز باشد؛
از این رو، به یک روش عملی برای کاهش احتمال وقوع این اتفاق در شاهتیر T شکل بتن مسلح نیاز است. در چنین سازههای کامپوزیتی، بسیاری از سوالات در مورد جزئیات طراحی، از جمله توزیع ایده آل بار بین بتن و فولاد ممکن است مطرح شود که عبارتند از: « ارزیابی یک تابع هدف برای تعیین نسبت هزینههای فولاد به بتن ضروری است».
این نشان میدهد که برای در نظر گرفتن تمام جنبههای طراحی شاهتیر T شکل کامپوزیت، معادلات تنها در صورت داشتن اطلاعات کافی قابل استفاده هستند.
با این حال، جنبههایی از طراحی وجود دارد که برخی از افراد ممکن است حتی آن را در نظر نگرفته باشند، مانند امکان استفاده از تقویت کنندههای خارجی پارچهای، همانطور که توسط Chajes و همکاران معرفی شده است (1995).
در این مقاله درباره تیرهای آزمایش شده چنین میگویند: "تمام تیرها تحت اثر برش تخریب شدهاند و مواردی که دارای تقویت کننده کامپوزیت بودند دارای ویژگیهای اتصال قوی بودهاند. برای تیرها با تقویت کننده خارجی، مقاومت نهایی در حدود 60 تا 150 درصد افزایش داشته است.
هنگامی که حرف از مقاومت در برابر نیروهای برشی به میان میآید، تقویت کننده خارجی یک گزینه معتبر به حساب میآید. بنابراین، به طور کلی، جنبههای مختلف مهم طراحی شاهتیر T شکل بر رویکرد دانش آموزان مهندسی تاثیر میگذارد.
یک مسئله مرتبط با شاهتیر T شکل در مقایسه با I-beam، عدم وجود فلنج در پایین است. علاوه بر این، این باعث میشود که تیرچه به دلیل عدم داشتن فلنج ساخته شده در طرف ضعیفتر استحکام کششی کمتری داشته باشد.
تیرهای بتونی اغلب به صورت یکنواخت با عرشه ریخته میشوند، و یک تیر قویتر "T" شکل به وجود میآورند. این تیرها بسیار کارآمد هستند زیرا بخش عرشه بارهای فشاری را حمل میکند و میلههای تقویت کننده در پایین کشش را تحمل میکنند. یک تیر T شکل به طور معمول دارای جان باریکتر در مقایسه با تیرهای مستطیلی معمولی است.
این جانها معمولا 4-0 اینچ از هم فاصله دارند و در برخی موارد تا بیش از 12-0 را نیز در بر میگیرند. بخش عرشه معمولا به صورت یک عرشه یک طرفه طراحی میشود.
فلش مموری تبلیغاتی شامل یک حافظه فلش است که با یک رابط یواسبی (USB) ترکیب میشود. فلش مموریها به طور معمول قابل بازنویسی بوده و به خاطر داشتن پوشش، بسیار مقاومتر از یک سی دی و یا دی وی دی هستند.
وزن آنها به کمتر از ۳۰ گرم میرسد و بسیار سبک هستند. امروزه فضای ذخیرهسازی برای یک فلش مموری میتواند به اندازه 512 گیگا بایت هم باشد و مدلهای دارای ظرفیت پایین با قیمتهای ارزان یافت میشوند. برخی از این فلش مموریها دارای ۱ میلیون چرخه نوشتن و پاک کردن هستند و اطلاعات را میتوانند به مدت 10 سال در حافظه خود نگه دارند.
فلش مموری جایگزین خوبی برای سی دیها شده و از آن برای انتقال اطلاعات استفاده میشود و این استفاده گسترده از فلش مموری به خاطر سرعت انتقال اطلاعات بسیار بالاتر آنها نسبت به سی دیها بوده و به خاطر نداشتن اجزاء متحرک دارای دوام بیشتری هستند و از طرف دیگر در حفظ اطلاعات انعطافپذیر و قابل اعتماد هستند.
فلش مموری کاربردهای متنوعی دارد و یکی از آنها استفاده در تبلیغات و بازاریابی است و به نام فلش مموری تبلیغاتی شناخته میشوند و به خاطر دوام بالا و کاربرد روزانه آنها، یکی از موارد تاثیر گذار در صنعت تبلیغات هستند.
فلش مموریها به جایگزینی برای سیدیها و دی وی دیها تبدیل شدهاند و وسیلهای مناسب و قابل اعتماد برای نگهداری اطلاعات هستند. اطلاعات بدون مشکل میتوانند از یک کامپیوتر به یک کامپیوتر دیگر با استفاده از این ابزارها انتقال داده شوند.
آنها به دانش آموزان اجازه میدهند تا تکالیف خود را از کامپیوترهای مدرسه به خانه ببرند تا تکالیف خود را بتوانند در خانههای خود انجام دهند. واقعیت این است که فلش مموری یکی از سادهترین و موثرترین استراتژیهای قابلدسترس برای بازاریابی است. در صورتی که آنها را به صورت عمده سفارش دهید قیمتها پایینتر خواهند آمد و هزینههای بازاریابی کسبوکار پایین خواهد آمد.
در وهله اول، هدیه دان فلش مموری یک روش فوقالعاده برای تحریک نیروی کار برای گرفتن مسئولیت بیشتر و پیشرفت در هر سازمان خواهد بود. بسیاری از کارمندان تمایل به انجام وظایف خود در خانه را دارند.
در حالی که آنها میتوانند برخی آمار را بر روی یک سیدی ذخیره کنند و آنها را انتقال دهند ولی سی دیها بعد از هربار که بر روی آنها اطلاعاتی ذخیره میشود دیگر قابلیت پاک شدن و ذخیره اطلاعات جدید را ندارند ولی فلش مموری میتواند تقریبا یک میلیون دفعه پاک شود و دوباره بر روی آن اطلاعات جدیدی ذخیره کرد. این فلش مموریها اطلاعات بیشتری را در خود ذخیره میکنند و افراد تمایل بیشتری دارند از آنها استفاده کنند.
یکی از روشهایی که باعث گسترش کسبوکار میشود هدیه دادن فلش مموری تبلیغاتی است. بسیاری از شرکتهای بزرگ در سطح جهان اکنون آنها را به عنوان اقلام تبلیغاتی معرفی میکنند. نام برند، اطلاعات وب سایت و آدرس شرکت خود را بر روی این اقلام چاپ کنید و آنها را به طور رایگان در گروهها، اجتماعات و مشتریان احتمالی خود پخش کنید.
هر زمانی که آنها از فلش مموری شرکت شما استفاده میکنند، اطلاعات شما برای همه در دسترس خواهد بود. این یک پیادهسازی بازاریابی فوقالعاده است و کسب و کارهای زیادی از آنچه که این هدایا میتوانند برای گسترش نام برند به انجام برسانند، بهره میبرند.
پس کجا میتوانید بهترین فلش مموری را پیدا کنید؟ پاسخ این است که به صورت آنلاین بسیاری از طرحهای مختلف این محصولات را میتوانید در وبسایت اسکار پیدا کنید. شما باید در مورد میزان حافظه و شکل ظاهری آن تصمیمگیری کنید. با این وجود، مهمترین نتیجه این است که اطمینان حاصل شود که اطلاعات شرکت شما بتواند به آسانی روی سطح آن چاپ شوند. همیشه به شکل ظاهری آنها توجه کنید و از طرحهای زیبا استفاده کنید تا افراد مایل به استفاده از آنها باشند و با این کار، شرکت شما به طور گستردهای تبلیغ خواهد شد.
ساعت دیواری تبلیغاتی در گسترش نام و پیام شرکت شما موثر و کارساز است زیرا همه نیاز دارند تا بدانند که زمان چیست، افراد به طور مداوم به ساعتها نگاه میکنند، خواه در خانه باشند و یا در محل کار و یا در مکانهای عمومی. این هدایای تبلیغاتی برای سالها، به عنوان یکی از انتخابهای برتر برای نمایش محصولات و ایجاد آگاهی و گسترش نام برند و آشنایی افراد با خدمات و محصولات شرکتها استفاده شده و به طور موفق عمل کرده و بازگشت سرمایه خوبی را هم داشتهاند.
آیا میخواهید افراد زیادی با برند شما آشنا شوند؟ چرا از این نوع ساعت استفاده نمیکنید؟ آنها برای نمایش ساعت و نام و لوگو به همراه پیام شرکت مناسب هستند و یک تبلیغ واقعی و عالی ارائه خواهند داد. زمانی که یک فرد به ساعت دیواری تبلیغاتی شما نگاه میکند، آنها میدانند که از کجا آمده است و از فعالیت کسبوکار شما مطلع خواهند شد. ساعت تبلیغاتی دیواری میتواند روی طیف گسترده مردم تاثیرگذار باشد.
این ساعتها علاوه بر این که ساعت را نشان میدهند، تاریخ روز را هم به اطلاع افراد خواهند رساند و توجه افراد بیشتری را به سمت خود جلب میکنند. این ساعت تبلیغاتی علاوه بر تاریخ، روزهای هفته را هم نشان میدهد. با استفاده از یک طرح جذاب و به یاد ماندنی، میتوانید برند خود را در ذهن افراد ماندگار کنید.
این نوع ساعت دیواری مناسب برای مکانهای نسبتا تاریک است و میتواند با کمترین نور زمان را نشان دهد. استفاده از این ساعت در مکانهای عمومی مانند ترمینالها به مسافران کمک خواهد کرد زمان دقیق را بدانند و اگر نام برند را هم با استفاده از مواد شبرنگ بر روی آن مشخص کنید، به راحتی میتواند برای افراد جلب توجه کند.
این نوع ساعت که توسط یک فیزیکدان ایتالیایی کشف شد، به خاطر دقت آن در گفتن زمان صحیح مورد توجه قرار گرفت. این در واقع نوسان پاندول است که آن را دقیق میکند. تا زمانی که ساعت کوارتز کشف شد، ساعت پاندولدار دقیقترین روش برای بیان زمان بود و در حال حاضر از پاندول برای تزئین استفاده میشود.
این نوع ساعت یکی از دقیقترین نوع ساعتها بوده و انواع مختلف ساعتهای کریستالی را میتوان پیدا کرد. این نوع از ساعت به وسیله یک سیگنال الکترونیکی تولید شده توسط یک نوسانساز کریستالی کار میکند. در حال حاضر ساعت دیواری کریستالی با قیمتهای پایین و کیفیت بالا در دسترس شرکتها هستند و آنها میتوانند با صرف هزینهای اندک تبلیغات خود را انجام دهند.
اگر افراد هدف شما دارای فعالیت بینالمللی هستند مانند آژانسهای مسافرتی و تجار که نیاز به دانستن زمان در نقاط مختلف دنیا را دارند، این ساعت دیواری جهانی زمان را در کشورهای مختلف در سراسر جهان نشان میدهد. این نوع از ساعتهای دیواری دارای صفحههای نشان دهنده ساعت بزرگی هستند.
ساعت تبلیغاتی رومیزی بهترین وسیله برای تبلیغات و تاثیرگذاری بر روی افراد هدف است. معمولا بر روی میز کار و یا در خانهها از این ساعتها استفاده میشود و به علت داشتن عمر بالا و دیده شدن روزمره تاثیر زیادی دارند.
نکته مهمی که باید در مورد محصولات تبلیغاتی رعایت کنیم، کیفیت محصولات است. اگر از موارد با کیفیتی استفاده کنید، کسانی که از آیتم تبلیغاتی شما استفاده میکنند، نسبت به کیفیت بالای محصولات و خدمات شما حسن نیت پیدا میکنند و در صورتی که به خدمات و محصولات شما نیاز داشته باشند به کسبوکار شما مراجعه خواهند کرد.