هدایای تبلیغاتی اسکار

شرکت تبلیغاتی اسکار (بازرگانی وتولید هدایای تبلیغاتی)

هدایای تبلیغاتی اسکار

شرکت تبلیغاتی اسکار (بازرگانی وتولید هدایای تبلیغاتی)

با هدایای تبلیغاتی شب یلدا در ذهن مخاطبان ماندگار شوید

شب یلدا یکی از مناسبت‌های مهم و ارزشمندی است که همه اقوام ایرانی آن را با دور هم جمع شدن، تناول آجیل و خوراکی‌های یلدایی و تفالی بر دیوان خواجه حافظ شیرازی گرامی می‌دارند. اگر به عنوان صاحب کسب‌وکار قصد دارید هدیه تبلیغاتی برای مخاطبان و به‌ ویژه کارکنان خود تهیه کنید هدایای تبلیغاتی شب یلدا را فراموش نکنید.

هدایای تبلیغاتی که در مناسبت‌های خاص به مخاطبان اهدا می‌شود از تاثیرگذاری بالایی در توسعه برند و در نتیجه افزایش فروش و بهره‌وری برخوردار است. هدایای شب یلدا بسیار متنوع هستند و شما با هر میزان از بودجه می‌توانید این هدایا را برای مخاطبان و کارکنان کسب‌وکار خود تهیه کنید. قرار دادن فالی از اشعار خواجه حافظ در کنار این هدایا، تاثیرگذاری آنها را دوچندان خواهد کرد. در این مقاله با ما همراه باشید تا با هدایای تبلیغاتی شب یلدا آشنا شوید.

خوراکی‌های شب یلدا

در سفره یلدا میوه‌های رنگارنگی مانند انار، هندوانه، ازگیل، خرمالو و میوه‌های زمستانی، آجیل و تنقلات مخصوص شب یلدا حضور دارند. شام شب یلدا هم در هر منطقه از ایران طبق رسوم خاصی تدارک دیده می‌شود. در شیراز کلم پلو یا انار پلو می‌خورند، در گیلان انار مسما می‌پزند، در سنندج دلمه برگ مو طبخ می‌شود و در رودبار ماهی پلو طرفدار دارد.

خوراکی‌های یلدا متنوع و بسیار محبوب هستند. بنابراین شما می‌توانید با توجه به بودجه خود از این خوراکی‌ها تهیه کنید و در بسته‌بندی‌هایی با تم یلدا به مخاطبان خود عرضه کنید تا در این شب خاطره‌انگیز در کنار آنها باشید.

آجیل یلدا یکی از بهترین خوراکی‌های خوشمزه و پرطرفدار در میان مردم است. مقداری از این آجیل را که از پسته، بادام، فندق، گردو، نخود، کشمش، توت خشک، انجیر و باسلوق تشکیل شده در بسته‌بندی‌های خاص شب یلدا تهیه کنید و آن را به کارکنان خود هدیه دهید. با این کار تعلق خاطر آنها را به محل کارشان بیشتر خواهید کرد.

خوردن میوه‌های خشک هم در فصل سرما برای بسیاری از افراد خوشایند است. میوه‌های خشک مختلف را در جعبه‌هایی به شکل انار یا جعبه‌هایی با طراحی مرتبط به شب یلدا قرار دهید و نام برندتان را نیز روی آنها چاپ کنید تا در ذهن مخاطبان ماندگار شوید.

شکلات‌هایی به شکل انار یا دانه برف سفارش دهید و نام برندتان را به همراه شعری یلدایی روی بسته‌بندی آن چاپ کنید تا نام برندتان را به مخاطبان یادآوری کنید.

کوکی یکی دیگر از خوراکی‌هایی است که در اشکال بسیار متنوعی تهیه می‌شود. کوکی‌هایی به شکل دانه برف، انار، آدم برفی و... می‌تواند گزینه مناسبی برای شب یلدا باشد و به خصوص کودکان را سر ذوق بیاورد.

صنایع دستی

محصولات صنایع دستی یادآور هنر و فرهنگ ایرانی است. استفاده از صنایع دستی به عنوان هدایای تبلیغاتی شب یلدا مخاطبان را به وجد خواهد آورد. می‌توانید محصولات میناکاری مانند بشقاب میناکاری در اندازه‌های مختلف، گلدان، قندان، شکلات‌خوری و تابلوهای صنایع دستی را با نام برند خود سفارشی‌سازی کنید و آنها را به مخاطبان خاص خود هدیه دهید.

دیوان حافظ نفیس

دیوان حافظ جزء جدانشدنی سفره‌های یلدای ایرانیان است. از قدیم رسم است که در شب یلدا به دیوان خواجه حافظ تفال زده می‌شود و غزلی از او در مجلس خوانده می‌شود. شما می‌توانید دیوان حافظ نفیس را تهیه کنید و آن را به مخاطبان خود هدیه دهید.

ممکن است کنار دیوان حافظ یک خودکار یا جاکلیدی نیز قرار دهید و هدیه را به صورت یک پک فرهنگی تقدیم مخاطبان کنید. مخاطبان در شب یلدا دیوان حافظ با لوگوی برند شما را در دست می‌گیرند و تفالی بر آن می‌زنند. در آن لحظه نام برند شما به آنها یادآوری می‌شود و در ذهنشان تثبیت می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.