هدایای تبلیغاتی اسکار

شرکت تبلیغاتی اسکار (بازرگانی وتولید هدایای تبلیغاتی)

هدایای تبلیغاتی اسکار

شرکت تبلیغاتی اسکار (بازرگانی وتولید هدایای تبلیغاتی)

بیسکویت تبلیغاتی ایده بازاریابی خلاقانه و همه‌پسند

بیسکویت، خوراکی محبوبی در سراسر جهان است. انواع بیسکویت، کراکر و کوکی‌ها انتظارات هر ذائقه‌ای را برآورده می‌کنند. این روزها بیسکویت فقط برای پذیرایی در منزل و تغذیه کودکان کاربرد ندارد بلکه جزیی از فرهنگ اداری محسوب می‌شود. بیسکویت‌ها پای ثابت میز کار کارمندان در ادارات و شرکت‌ها هستند. اکثر کارمندان برای میان‌وعده به همراه چای یا قهوه بیسکویت می‌خورند.

 استفاده از بیسکویت‌ها به عنوان هدایای تبلیغاتی انتخابی بسیار هوشمندانه است. شما با اهدای بیسکویت‌های تبلیغاتی به کارمندان و حتی مشتریانتان نام برند خود را گسترش می‌دهید. اما چه کسب‌وکارهایی از این نوع هدیه تبلیغاتی سود می‌برند؟ اصلا چرا باید بیسکویت را به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب کنیم؟

وقتی به هدایای تبلیغاتی فکر می‌کنیم گزینه‌های تقریبا نامحدودی پیش روی ماست؛ محصولات مختلفی مثل لیوان، فلش مموری، خودکار، جاکلیدی، دفتر یادداشت، گلدان، ساک دستی، انواع جعبه‌های تزیینی و... .

پس چه دلیلی برای انتخاب بیسکویت برای هدیه تبلیغاتی وجود دارد؟ چند دلیل وجود دارد که ممکن است شما به عنوان صاحب یک کسب‌وکار در استراتژی بازاریابی خود استفاده از بیسکویت تبلیغاتی را ترجیح دهید.


دلایل انتخاب بیسکویت تبلیغاتی به عنوان ابزار بازاریابی


اگر شما صاحب کارخانه بیسکویت‌سازی باشید یا خرده‌فروشی این نوع محصولات را داشته باشید دادن نمونه‌های رایگان راهی برای جذب مشتریان جدید است.

ممکن است مایل باشید به مشتریان وفادار خود هدیه‌ای بدهید که مطمئن باشید مطلوب آنهاست. بیسکویت با تنوع در شکل و مزه سلیقه افراد مختلف را تامین می‌کند.

در انتخاب نوع بیسکویت به گروه هدف فکر کنید. اگر مخاطبان شما افراد مسن یا طرفدار تغذیه سالم هستند بیسکویت‌های سنتی و سبوس‌دار را انتخاب کنید. اگر قرار است کودکان را با یک بسته بیسکویت غافلگیر کنید از بیسکویت‌های شکل‌دار بهره بگیرید. توجه به همین نکات شما را در رقابت با برندهای دیگر متمایز می‌سازد.


زمان مناسب برای ارائه بیسکویت تبلیغاتی


جشن‌ها و مناسبت‌های ویژه را برای توزیع بیسکویت تبلیغاتی در نظر داشته باشید. اعیاد مذهبی در طول سال، جشن شب یلدا و عید نوروز زمان‌های طلایی برای شماست.

در این مناسبت‌ها می‌توانید با جعبه‌های بیسکویت تبلیغاتی از زحمات کارمندان خود قدردانی کنید و یا آنها را به مشتریانی که از برند شما خرید کرده‌اند اهدا کنید. سعی کنید بیسکویت‌هایی را که شکل و طعم ویژه‌ای دارند و در بسته‌بندی زیبا و جذاب ارائه شده‌اند انتخاب کنید.

عید نوروز مهم‌ترین فصل خرید مردم است و شما باید با ترفندهای بازاریابی از این فرصت طلایی برای کسب سود بیشتر استفاده کنید. با اهدای بیسکویت‌های تبلیغاتی در ایام خرید مشتریان بیشتری را ترغیب به خرید از برندتان خواهید کرد.

برای تشکر از مشتریان ویژه بعد از خریدهای ارزشمند، یک جعبه بیسکویت مرغوب هدیه شایسته‌ای است. دقت کنید که بسته‌بندی این محصول فضای مناسبی برای معرفی و ارائه شعار برندتان است. از طراحان حرفه‌ای کمک بگیرید. نام و لوگوی برند کسب‌وکارتان را به زیبایی روی جعبه حک کنید.

از جعبه‌های زیبای چوبی و فلزی برای این کار استفاده کنید. بسیاری از مخاطبان شما به‌ویژه جوانان و خانم‌ها از جعبه‌های بیسکویت حتی پس از اتمام بیسکویت‌ها نگهداری می‌کنند. این جعبه‌ها در طول زمان برای برند شما تبلیغ می‌کنند و نام برندتان را به مخاطبان یادآوری می‌کنند.

نمایشگاه‌های عمومی، تجاری و کنفرانس‌ها فرصتی عالی برای تعامل با مشتریان بالقوه محسوب می‌شود. در این نمایشگاه‌ها امکان ارتباط چهره به چهره با مخاطبان هدف ایجاد می‌شود.

شما می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و ضمن گفت‌وگو با مشتریان و اطلاع از نقطه نظرات آنها درباره کسب‌وکارتان جعبه‌ای بیسکویت تبلیغاتی به آنها هدیه کنید تا حسن نظرتان را به آنها ثابت کنید.

از جعبه بیسکویت‌هایی استفاده کنید که برای مخاطبان جذابیت داشته باشد. برای مثال اگر کسب‌وکار شما مرتبط با حمل و نقل است بیسکویت را در جعبه‌هایی به شکل اتوبوس هدیه بدهید.

در این مقاله ایده استفاده از بیسکویت به عنوان هدیه تبلیغاتی را مطرح کردیم.

شما با این هدیه تبلیغاتی نام تجاری خود را توسعه می‌دهید و کسب‌وکارتان را رونق می‌بخشید. با بیسکویت تبلیغاتی ارتباط بهتری با مشتریان خود برقرار و به کارمندانتان احساس تعهد بیشتری نسبت به برندتان القا خواهید کرد. 


ماگ قهوه تبلیغاتی هدیه محبوب برای کارمندان

استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از روش‌های شناخته‌شده بازاریابی است که کسب‌وکارها برای شناساندن برند خود به مشتریان و توسعه آن به کار می‌گیرند.

از محصولات مختلفی مثل لیوان سرامیکی ، فلش مموری تبلیغاتی ، خودکار، جاکلیدی، دفتر یادداشت، گلدان، ساک دستی و... برای هدایای تبلیغاتی می‌توان استفاده کرد. مهم این است که آن محصول برای مخاطبان کاربردی و جذاب باشد.

لیوان تبلیغاتی به دلیل کاربردی بودن و برخورداری از تنوع در اندازه، طرح و رنگ نزد مخاطبان محبوبیت زیادی دارد. با چاپ نام و لوگوی برندتان روی لیوان تبلیغاتی یه قدم به اهداف بازاریابی کسب‌وکارتان نزدیک‌تر شوید.

لیوان‌های تبلیغاتی انواع مختلف دارند. یکی از پرطرفدارترین آنها به‌ویژه در میان کارمندان ماگ مخصوص قهوه است که یک هدیه تبلیغاتی جذاب محسوب می‌شود. قهوه نوشیدنی محبوب در تمام دنیاست و نوشیدن آن در ماگ شخصی لذت دوچندانی دارد.

ماگ معمولا برای نوشیدن نوشیدنی‌های گرم مانند قهوه، شیرکاکائو، کاپوچینو و هات چاکلت استفاده می‌شود. گرچه بیشتر افراد در آن چای هم می‌نوشند.

ماگ قهوه اندازه نسبتا بزرگی دارد. معمولا حجم ماگ‌ها حدود 350 تا 500 میلی‌لیتر است که تقریبا دو برابر یک فنجان چای است. این ویژگی باعث می‌شود بازاریابان اختیار بیشتری برای طراحی فضای روی آن داشته باشند. ماگ ممکن است از جنس چوب، فلز، کریستال، پلاستیک یا سرامیک ساخته شود. البته نوع سرامیکی آن به دلیل برخورداری از تنوع طرح و رنگ بیشتر طرفدار دارد.

ماگ‌های سرامیکی از موادی ساخته می‌شوند که مقاومت زیادی در برابر حرارت دارند. بعضی از این ماگ‌ها دمای نوشیدنی را تا مدتی حفظ می‌کنند و نوشیدنی گرم می‌ماند.

مزایای ماگ قهوه به عنوان هدیه تبلیغاتی

·        ماگ قهوه تبلیغاتی در طول روز زیاد استفاده می‌شود و این یعنی بیشتر در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد و نام برند شما را به آنها یادآوری می‌کند. بسیاری از کسب‌وکارها ماگ قهوه را به کارمندان هدیه می‌دهند چون در طول روز زیاد به آن نیاز دارند.

·        ماگ قهوه تبلیغاتی محصولی کاربردی است. حتی ممکن است از ماگ فقط برای نوشیدن استفاده نشود. گاهی ماگ روی میز نقش جامدادی را دارد و گاهی چند شاخه گل را در خود جای می‌دهد. بعضی عادت دارند شکلات و آب‌نبات را داخل ماگ می‌ریزند و آن را روی میز محل کار قرار می‌دهند.

·        ماگ‌ها مقرون‌به‌صرفه هستند. اگر تصمیم گرفتید برای تبلیغ کسب‌وکارتان ماگ قهوه را انتخاب کنید خیالتان بابت هزینه آن راحت باشد. شما می‌توانید ماگ را به صورت عمده سفارش دهید و از تخفیف مناسبی برخوردار شوید.

·        هدیه دادن ماگ‌های تبلیغاتی به مشتریان و کارمندان تاثیر مثبتی از برند شما بر آنها خواهد گذاشت. این نکته را فراموش نکنید که طراحی خلاقانه و استفاده از رنگ‌های گرم و گیرا کمک می‌کند برندتان بیشتر دیده شود. مشتریان هر زمان که با ماگ نوشیدنی بنوشند یاد کسب‌وکار شما خواهند افتاد.

·        ماگ‌ها هیچ‌وقت بدون استفاده نمی‌مانند. اگر شما ماگ قهوه را به کارمندان هدیه دهید اگر خودشان هم لازم نداشته باشند ممکن است به اعضای خانواده یا دوستان خود هدیه بدهند. بنابراین ماگ قهوه با نام برند شما به دست افراد دیگری می‌رسد که در نوع خود ابزار تبلیغاتی عالی برای کسب‌وکار شما محسوب می‌شود.

·        با افزایش ماگ قهوه تبلیغاتی در شرکت‌ها و ادارات استفاده از لیوان‌های کاغذی و پلاستیکی کمتر خواهد شد در نتیجه از آسیب به محیط زیست به طور قابل توجهی کاسته می‌شود. در آمریکا بعضی از شرکت‌ها برای استفاده از ماگ و لیوان به جای لیوان‌های یکبار مصرف به کارمندانشان جایزه می‌دهند.

استفاده از ماگ قهوه تبلیغاتی یک ابزار تبلیغاتی عالی برای هر کسب‌وکاری است. برای تاثیرگذاری بیشتر و کسب نتیجه بهتر مخاطب خود را بشناسید و با توجه به علایق و نیازمندی‌های آنها ماگ را تهیه و طراحی کنید. استفاده از طرح‌های مرتبط با کسب‌وکارتان را در اولویت قرار دهید. مخاطبان با همین هدیه تبلیغاتی در طول روز مرتب برند شما را به خاطر می‌آورند.

معرفی 10 هدیه تبلیغاتی برای کسب‌وکارهای کوچک

هدایای تبلیغاتی راهی قدرتمند و موثر برای شناساندن برند کسب‌وکار شما به مشتریان است. این هدایا اگر به درستی انتخاب شوند در طول زمان نام برند شما را به مردم یادآوری می‌کنند. شواهد نشان می‌دهد که ارتباط مستقیمی بین کالای تبلیغاتی و بهبود در شناسایی برند و افزایش فروش وجود دارد.

علاوه بر آگاهی مشتری از برند و فروش بهتر، این نوع از تبلیغات بازده بهتری در سرمایه‌گذاری دارد. اما چگونه می‌توانید برای کسب‌وکارتان هدایای تبلیغاتی مناسب انتخاب کنید؟

انجمن تبلیغ کالا در بریتانیا (BPMA) معتقد است کلید موفقیت در انتخاب هدیه تبلیغاتی این است که کالا منحصربه‌فرد، شخصی، باکیفیت و کاربردی باشد. کالایی که این چهار ویژگی را داشته باشد با ایجاد حس قوی در مشتری کسب‌وکار شما را به او یادآوری می‌کند و در واقع در یک بازه زمانی برند شما را برای او تبلیغ می‌کند.

مطالعه کنید! انتخاب محصولات تبلیغاتی مناسب برای نمایشگاه تجاری

در این نوشتار با توجه به این چهار ویژگی کلیدی، ده ایده مهم را برای انتخاب هدایای تبلیغاتی که مناسب کسب‌وکارهای کوچک و نوپاست معرفی می‌کنیم.

 

ساک دستی تبلیغاتی

 

حالا که کارشناسان حفظ محیط زیست مدام درباره مضرات کیسه‌های پلاستیکی برای محیط زیست هشدار می‌دهند خوب است از ساک‌های پارچه‌ای به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کنید. مردم این ساک‌ها را دوست دارند و برای خریدهای روزمره آن را در دست می‌گیرند. این فرصتی عالی برای برند شماست که رهگذران در خیابان و محل هم نام برند شما را ببینند.

برای طراحی ساک‌های تبلیغاتی از رنگ‌های زمینه تند و پررنگ استفاده کنید طوری که لوگو و نام برندتان از فاصله دور هم مشخص و قابل مشاهده باشد.

 

دفتر یادداشت تبلیغاتی

 

دفتر یادداشت‌ها به کار همه افراد می‌آیند. اما برای تاثیرگذاری بیشتر هنگام جلساتی که نیاز به نت‌برداری دارد دفتر یادداشت به مشتریان خود هدیه بدهید. اطلاعات شرکت و شماره تماس آن را در دفتر یادداشت اضافه کنید تا همچون کارت تبلیغاتی برای کسب‌وکارتان عمل کند. اما دفتر یادداشت کارت تبلیغاتی است که دور انداخته نمی‌شود چون مشتریان دلیل قانع‌کننده‌ای برای نگه‌داشتن آنها در محل کار دارند.

دفترهای یادداشت‌ در اندازه‌ها و اشکال مختلف تولید می‌شوند و شما در انتخاب آنها محدودیتی نخواهید داشت. فقط اطمینان حاصل کنید سبک دفتر انتخاب‌شده با برند شما و تصوراتی که می‌خواهید برای مشتری ایجاد کنید مطابقت داشته باشد.

 

خودکار تبلیغاتی

 

انتخاب یک خودکار باکیفیت در مقایسه با خودکارهای ارزان‌قیمت ارزش برند شما را در نزد مشتریان افزایش می‌دهد. برای معرفی بهتر برندتان می‌توانید از خودکارهای بنردار (banner pen) استفاده کنید. این خودکارها محبوبیت زیادی مخصوصا در میان نوجوانان دارند. شما می‌توانید اطلاعات کلیدی و شماره تماس کسب‌وکارتان را که خواهانید همیشه در دسترس مشتری باشد روی بنر این خودکارها چاپ کنید.

 

قمقمه‌های ورزشی تبلیغاتی

 

پزشکان توصیه می‌کنند حداقل در روز شش تا هشت لیوان آب بنوشید. قمقمه‌ها هدایای تبلیغاتی مناسبی برای کارمندان اداری است زیرا در حین یادآوری نام برند شما، آنها را به نوشیدن آب ترغیب می‌کند.

 

 جاکلیدی‌‌های تبلیغاتی

 

همه افراد به جاکلیدی نیاز دارند. اگر جاکلیدی به مشتریان خود هدیه بدهید حداقل آنها هنگام باز کردن و قفل کردن در منزل نام برند شما را خواهند دید. جاکلیدی‌ها تنوع بسیاری دارند و با میزان از بودجه می‌توانید آنها را انتخاب کنید. جاکلیدی کالای تبلیغاتی است که مدت طولانی در دست مشتری خواهد ماند.

 

سویشرت‌های تبلیغاتی

 

با توجه به تغییر پوشش رایج در ادارات از پوشش رسمی کت و شلوار به پیراهن و شلوار جین، انتخاب سویشرت به عنوان هدیه تبلیغاتی برند شما را در نظر مشتریان شاخص خواهد کرد. پوشیدن لباس‌های راحت با طرح و رنگ متنوع انگیزه و خلاقیت را در کارکنان تقویت می‌کند. هدیه سویشرت به کارکنانتان یک حرکت هوشمند محسوب می‌شود.

اگر در انتخاب سویشرت از رنگ‌های خاص مثل زرد و نارنجی استفاده کنید برندتان بیشتر در خیابان و محل کار دیده می‌شود.

 

گلدان‌های تبلیغاتی

 

وجود گلدان‌های گل و گیاه در محل کار کمک می‌کند کارمندان شادتر و سالم‌تری داشته باشید. پس دست به کار شوید و گلدان‌های تبلیغاتی به آنها هدیه بدهید.  چیزی نمی‌گذرد که تاثیر مثبت این هدیه تبلیغاتی متفاوت را خواهید دید.

 

فلش مموری تبلیغاتی

 

فلش مموری تبلیغاتی یک از وسایل کاربردی روزانه برای افراد به‌ویژه کارمندان است. با درج اطلاعات ضروری و شماره تماس کسب‌وکارتان روی آن همواره به مشتریان و یا کارمندانتان یادآوری می‌شوید.

مطالعه کنید! مزایا و معایب یک فلش مموری

  

خوشبوکننده هوا تبلیغاتی

 

خوشبوکننده هوا شاید هدیه تبلیغاتی فراگیری نباشد اما مزیت آن این است که همیشه در اتومبیل دیده می‌شود. نام برندتان را طوری روی آن حک کنید که به طور واضح قابل مشاهده باشد.

 

کلاه تبلیغاتی

 

کلاه‌های پارچه‌ای مخصوصا در فصل بهار و تابستان گزینه مناسبی برای هدیه تبلیغاتی است. مشتری‌ها این کلاه‌ها را در حالی که نام برند شما روی آن گلدوزی یا چاپ شده روی سر می‌گذارند و از این طریق برند شما در محل‌های عمومی هم شناخته شود.

ده ایده برای انتخاب هدایای تبلیغاتی را با هم مرور کردیم. حالا وقت آن است هدایای تبلیغاتی خود را با توجه به اهداف کسب‌وکارتان انتخاب کنید.